„Poradnik e-commerce” to publikacja, będąca efektem działania grupy roboczej E-commerce IAB Polska. Ma na celu uporządkowanie wiedzy z zakresu e-commerce, utrwalenie podstawowe pojęć i koncepcji oraz na praktycznych przykładach przedstawienie popularnych trendów e-handlu.

E-commerce to od kilku lat dynamicznie rozwijający się obszar, budzący zainteresowanie szerokiej grupy marketerów. Utrzymujące się dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży online napędza konkurencyjne środowisko do działań pozwalających się wyróżnić, wygenerować jeszcze większą liczbę transakcji i utrzymać użytkownika jak najdłużej. Z drugiej strony rosną również oczekiwania e-kupujących, którzy chcą realizować zakupy online taniej, lepiej i szybciej. Z tego powodu, z roku na rok pojawiają się innowacyjne rozwiązania łączące handel stacjonarny z internetowym, upraszczające znalezienie właściwego produktu i pozwalające na szybsze dostarczenie zamówienia.

W dynamicznie zmieniającym się świecie nowych narzędzi i nowych możliwości istotnym wsparciem będzie Poradnik E-commerce, przygotowany przez grupę praktyków, specjalistów Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska.

Publikacja posiada akredytację DIMAQ, oznacza to, że jej treść stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ (Digital Marketing Qualification) prowadzonego przez IAB Polska.

“Jesteśmy przekonani, że nasza publikacja będzie pomocna w przygotowaniu do egzaminu z zakresu e-commerce bowiem poruszone w nim zagadnienia pokrywają zakres egzaminu poziomu DIMAQ Professional” – mówi Justyna Spytek z Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska.

Poradnik jest w formacie PDF i można go pobrać tutaj: