Trwa V edycja EB Kreatora, największego konkursu employerbranding w Polsce, którego organizatorem jest serwis GoldenLine. Termin nadsyłania zgłoszeń został wydłużony do 1 marca 2019 roku. Konkurs objęty jest Patronatem DIMAQ.

Celem konkursu jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employerbrandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W poprzedniej edycji wzięło udział 108 pracodawców, którzy przysłali rekordową liczbę 190 projektów, co czyni konkurs największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem branżowym w Polsce.

Firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employerbrandingu i marketingu rekrutacyjnego, zrealizowane w 2018 roku.

Projekty konkursowe mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:

  •  Zakładka kariera
  • Ogłoszenie rekrutacyjne
  • Kampania w social media
  • Akcja rekrutacyjna
  • Kampania employerbranding
  • Wewnętrzna kampania employerbranding
  • Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

Zgłoszenia konkursowe oceni Jury w składzie Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Zając-Pałdyna (HRnaobcasach.pl), Iwona Grochowska (Nais) oraz Katarzyna Młynarczyk (Socjomania).

Termin nadsyłania zgłoszeń został wydłużony do 1 marca 2019. Ogłoszenie wyników konkursu oraz rozdanie statuetek odbędzie się 28 marca w warszawskim Teatrze Capitol.

Patronami medialnymi wydarzenia są Rzeczpospolita, Ligtness, Marka Pracodawcy, Personel Plus, Personel & Zarządzanie, Nowy Marketing, HRnews, PRoto, employerbranding.pl oraz DIMAQ.

Więcej informacji na stronie: https://ebkreator.pl.