Tylko do końca września trwają zapisy na studia podyplomowe akredytowane przez DIMAQ. To kierunki, które solidnie przygotują Cię do zdania egzaminu. Masz już certyfikat? To okazja, by zdobyć aż 80 punktów certyfikacyjnych.

Poniżej prezentujemy listę uczelni i akredytowanych kierunków podyplomowych:

Kierunek: MARKETING INTERNETOWY

Uczelnia: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Celem Studiów jest przedstawienie najnowszej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Zajęcia prowadzone są przez wykładowców SGH oraz innych uczelni, a także przez praktyków wnoszących doświadczenie wiodących firm w zakresie e-marketingu.

Kierunek: E-MARKETING W PRAKTYCE

Uczelnia: Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie

Studia umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzględnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging.

Kierunek: MARKETING INTERNETOWY

Uczelnia: Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej  i kontaktu z klientami. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.

Kierunek: E-MARKETING

Uczelnia: Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie

Celem studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.