Znamy wyniki I etapu DIMAQ UNI – jedenastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową i podyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich, 5 prac magisterskich i 5 prac podyplomowych.

Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego.

Prace w I etapie Konkursu oceniane były przez posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Pełny skład jury dostępny jest na stronie: https://dimaquni.com/jury/

Kolejny etap Konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ.

Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 05.10.2022 r.


Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:

Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ

Najlepsza praca podyplomowa: Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/