„Marketing internetowy i e-commerce” to nowa specjalność studiów dualnych odbywających się na Collegium Civitas, i której partnerem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. 10 marca specjalność została doceniona przez Kapitułę konkursu „Studia z przyszłością”. Certyfikat w imieniu IAB Polska odebrała Ewa Opach Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji.

Nagrodę odbierają Ewa Opach Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji z IAB Polska i prof. Małgorzata Baran, prorektor ds. rozwoju strategicznego z Collegium Civitas.

„To pionierskie studia dualne w dziedzinie humanistycznej i bardzo cieszę się, że IAB jest ich partnerem. Forma dualna jest odpowiedzią na oczekiwania pracodawców dotyczące jakości kształcenia i przygotowania absolwentów do pracy, bo 50% programu studiów jest realizowane w trakcie stażu. A tego nie da się zrobić bez bezpośredniego zaangażowania pracodawców w proces kształcenia.” – komentuje Ewa Opach.

Marketing internetowy i e-commerce to praktyczne studia przyszłości wychodzące naprzeciw oczekiwaniom dynamicznie zmieniającego się sektora branży internetowej.

Zajęcia ze studentami prowadzą trenerzy DIMAQ, a firmy członkowskie IAB Polska: WP.pl, Wavemaker i Digital Resolution zapewniają realizację 50% programu studiów w formie stażu.

Więcej informacji na temat tej specjalności znajdziesz tutaj>>>