Przed nami kolejny DIMAQ VOICE. Spotkanie odbędzie się już  15 października, w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy. Wydarzenie odbywa się w ramach „Dni uczenia się dorosłych”.


Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35 – 18:00 Zasięg i wszystko co musisz o nim wiedzieć – taktyki budowania kampanii zasięgowych w Internecie

Andrzej Haczykowski, Senior Digital Media Planner, MullenLowe MediaHub

Zasięg to jeden z podstawowych wskaźników w każdej kampanii internetowej. Budujemy go każdym medium i placementem. Jednakże pytanie, jak robić to efektywnie i skutecznie – tak, aby zadbać o dobudowywanie, odpowiednią częstotliwością oraz penetrację grup docelowych.

18:10 – 18:35 Jak efektywnie generować leady w chatbocie?

Katarzyna Szymańska – ​Client Service Team Supervisor, Bluerank Sp. z o.o.

Prezentacja  o Messenger marketingu – mechanizmie angażującym odbiorców pozyskanych z różnych źródeł do interakcji z chatbotem, mając na względzie precyzyjne profilowanie użytkowników i budowanie relacji.

18:45 – 19:10 Kropla Prawdy – content marketing na przykładzie marki Ballantine’s

Szymon Szmigiel, Digital Director, Biuro Reklamy CDA.pl

Prezentacja o realizacji serialu Kropla Prawdy i jego promocji, budowaniu sekcji specjalnych, promocji.  O  współpracy z klientem, tworzeniu ekcji specjalnej, promocji organicznej.  Na końcu prelekcji  zostaną przedstawione rezultaty realizacji i dotarcia do użytkowników.

Miejsce spotkania: Dom Innowacji Społecznych MARZYCIELE I RZEMIEŚLNICY, Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy,  ul. Bracka 25 w Warszawie (III piętro)

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Najbliższe spotkanie odbywa się w ramach „Dni uczenia się dorosłych”, kampanii społecznej, której partnerem został system standaryzacji DIMAQ.

Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/2nzg810