Przed nami kolejny DIMAQ VOICE. Spotkanie odbędzie się już 15 października, w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy. Wydarzenie odbywa się w ramach „Dni uczenia się dorosłych”.
Agenda najbliższego spotkania:
17:15 Rejestracja
17:30 Rozpoczęcie
17:35 – 18:00 Zasięg i wszystko co musisz o nim wiedzieć – taktyki budowania kampanii zasięgowych w Internecie
Andrzej Haczykowski, Senior Digital Media Planner, MullenLowe MediaHub
Zasięg to jeden z podstawowych wskaźników w każdej kampanii internetowej. Budujemy go każdym medium i placementem. Jednakże pytanie, jak robić to efektywnie i skutecznie – tak, aby zadbać o dobudowywanie, odpowiednią częstotliwością oraz penetrację grup docelowych.
18:10 – 18:35 Jak efektywnie generować leady w chatbocie?
Katarzyna Szymańska – Client Service Team Supervisor, Bluerank Sp. z o.o.
Prezentacja o Messenger marketingu – mechanizmie angażującym odbiorców pozyskanych z różnych źródeł do interakcji z chatbotem, mając na względzie precyzyjne profilowanie użytkowników i budowanie relacji.
18:45 – 19:10 Kropla Prawdy – content marketing na przykładzie marki Ballantine’s
Szymon Szmigiel, Digital Director, Biuro Reklamy CDA.pl
Prezentacja o realizacji serialu Kropla Prawdy i jego promocji, budowaniu sekcji specjalnych, promocji. O współpracy z klientem, tworzeniu ekcji specjalnej, promocji organicznej. Na końcu prelekcji zostaną przedstawione rezultaty realizacji i dotarcia do użytkowników.
Miejsce spotkania: Dom Innowacji Społecznych MARZYCIELE I RZEMIEŚLNICY, Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, ul. Bracka 25 w Warszawie (III piętro)
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Najbliższe spotkanie odbywa się w ramach „Dni uczenia się dorosłych”, kampanii społecznej, której partnerem został system standaryzacji DIMAQ.
Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe
Dołącz do wydarzenia: http://bit.ly/2nzg810