Generacja Z to ludzie pomiędzy 18 a 24 rokiem życia. Ich rodzicami są najczęściej osoby z pokolenia X, a dziadkami Baby Boomersi. Generacja Z nie pamięta świata bez Internetu, mediów społecznościowych czy smartfonów.

Generację Z można określać na wiele sposobów; jako pokolenie post-millenialsów, pokolenie internetowe, pokolenie C (od ang. connected), generacją @ czy generacją multitasking. Mówi się, że są aroganccy, leniwi i roszczeniowi.

A jacy są naprawdę?

Artykuł został napisany przez eksperta – posiadacza certyfikatu DIMAQ. Pełny materiał jest dostępny jest łamach NowyMarketing.pl, patrona medialnego DIMAQ.

Julia Gołębiewska – SEM&social strategist, Mindshare Polska. Strateg z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu. Obsługuje największych klientów Mindshare, prowadzi szkolenia i wdraża innowacyjne rozwiązania do strategii mediowych. W codziennej pracy przywiązuje dużą wagę do jakości contentu reklamowego. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional.