
Digital Out Of Home to grupa, która skupia przedstawicieli firm działających na rynku reklamy digital out-of-home. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. 📣 Tym razem chcą podzielić się swoją wiedzą podczas specjalnego wydania DIMAQ Voice.
A swoją wiedzą dzielić się tym razem będą najwięksi gracze na rynku:
🔴 Damian Rezner Screen Network
🔴 Michal Mozyrko IMS sensory media
🔴 Piotr Luberadzki SYNERGIC Sp. z o.o.
Temat przewodni webinaru to: Mamy dla Ciebie kampanię nie do przegapienia!
Czyli o tym, jak wykorzystać Digital Out of Home do tworzenia skutecznych, zasięgowych i spektakularnych kampanii reklamowych.
Dołącz do naszego webinaru, aby odkryć, jak tworzyć skuteczne, efektywne i efektowne kampanie reklamowe, wykorzystując potencjał Digital Out of Home. Prowadzący zaprezentują case studies kampanii, które w pełni wykorzystały możliwości medium: big data, triggerów, efektów 3D oraz angażującego contentu reklamowego. Dowiedz się, jak te technologie mogą pomóc w kreowaniu reklam, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też skutecznie angażują odbiorców na różnych poziomach interakcji.
