Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. Po raz kolejny DIMAQ został Partnerem Merytorycznym konkursu organizowanego przez Magazyn Perspektywy, a w kapitule zasiadła Ewa Opach – Dyrektor ds. Edukacji i Certyfikacji w IAB Polska.

Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).

Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:

•          Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy

•          Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie

•          Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide

•          Ewa Opach – Dyrektor ds. Edukacji i Certyfikacji w IAB Polska

•          Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta

•          Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok

•          Kamil Bolek – CMO w LTTM

•          Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji

•          Michał Bucholc – Creative Director w GONG

•          Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT

•          Bart Biały – Creative Director w PLEJ

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie.

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl