W kwietniowym wydaniu Media Marketing Polska znajdziecie całą stronę o DIMAQ! Co więcej, ten numer został udostępniony w sieci bezpłatnie.

“Szkolenie DIMAQ skonstruowane jest tak, że dzięki różnym blokom tematycznym każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie w zależ-ności od charakteru swojej pracy. Oczywiście nie zabrakło tematów rozgrzewających dziś branżę – SEO, programmatic czy badania.

Temat badań był dla nas najciekawszy. Dlaczego? Bo jest źródłem inspiracji w naszych codziennych poszukiwaniach. Co mierzyć? Jak mierzyć? Jakimi narzędziami? Skąd czerpać dane i jak je zestawiać? Teoretycznie każdy z nas posiadał już tę wiedzę, ale jak się okazało dzięki szkoleniu, doszliśmy do nowych źródeł. Zmienia się marketing, zmieniają się media, pojawiają się nowe źródła informacji (a stare niekiedy wysychają).

DIMAQ szybko stał się w Polsce popularnym certyfikatem. Teraz zdobywa kolejne rynki europejskie. Agencje chętnie chwalą się specjalistami z tym certyfikatem. W Polsce do egzaminu DIMAQ przystąpiło już blisko 2,5 tys. osób związanych z rynkiem reklamy i mediów. My jeszcze zwlekamy z egzaminem, ale deklarujemy, że nie odpuścimy.”

Pisze Maciek Florek, który wraz ze swoim zespołem MMP miał ostatnio okazję wziąć udział w Akademii DIMAQ. Cały tekst przeczytasz na 88 stronie magazynu. Miłej lektury!

Pobierz magazyn MMP >>>