Przed nami kolejny webinar z cyklu DIMAQ Voice. 24 października spotkamy się na platformie Live Webinar. Tym razem będziemy gościć u siebie Magdalenę Kitę i Cezarego Ćwieka z agencji Vidoomy oraz Martynę Jacewicz z agencji Płodni.

Czas wycofania plików cookie zbliża się nieuchronnie – według aktualnych wytycznych Google będzie to koniec 2023 roku. Czy jesteście na to przygotowani?

Pierwsza prelekcja będzie dotyczyła technologii cookieless. Prelegenci opowiedzą o tym czym jest unikalna technologia “The Cookieless Revolution” i dlaczego warto planując kampanie online wybrać możliwość targetowania kontekstowego. Prelegenci przeprowadzą nas przez meandry zbliżającego się cookieless.

Czego dowiemy się z prezentacji?

  1. Jak eliminacja plików cookie wpływa na ochronę danych osobowych.
  2. Sukcesy reklamy cookieless – przykłady kampanii, które odniosły sukces dzięki reklamie bez użycia plików cookie.
  3. Prognozy na przyszłość i rozwój tego rodzaju reklamy.

Przez ostatnie miesiące na językach całego świata znów była kultowa blond lalka. A to za sprawą szeroko zakrojonej kampanii marketingowej wokół filmu Barbie, która przełożyła się na frekwencyjny i kasowy sukces produkcji. 

Jako drugiej wysłuchamy Martyny Jacewicz z tematem “Nie tylko Barbie”. Zostaniemy przeprowadzeni przez inne – ciekawe, kreatywne, zaskakujące – sposoby promocji produkcji filmowych. Prezentacja poświęcona będzie obejrzeniu i analizie kilku subiektywnie wybranych kampanii.

Czego dowiemy się z prezentacji?

  1. Jakie efekty przyniósł marketing filmu Barbie.
  2. Jak można nietypowo i efektywnie podejść do promocji filmów – case studies.
  3. Wnioski i podsumowanie marketingu filmowego – co go wyróżnia i jakie są „sposoby na sukces”. 

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu

Partner Technologiczny: LiveWebinar

Do zobaczenia!