
Przed nami kolejny webinar z cyklu DIMAQ Voice. 24 października spotkamy się na platformie Live Webinar. Tym razem będziemy gościć u siebie Magdalenę Kitę i Cezarego Ćwieka z agencji Vidoomy oraz Martynę Jacewicz z agencji Płodni.
Czas wycofania plików cookie zbliża się nieuchronnie – według aktualnych wytycznych Google będzie to koniec 2023 roku. Czy jesteście na to przygotowani?
Pierwsza prelekcja będzie dotyczyła technologii cookieless. Prelegenci opowiedzą o tym czym jest unikalna technologia “The Cookieless Revolution” i dlaczego warto planując kampanie online wybrać możliwość targetowania kontekstowego. Prelegenci przeprowadzą nas przez meandry zbliżającego się cookieless.
Czego dowiemy się z prezentacji?
- Jak eliminacja plików cookie wpływa na ochronę danych osobowych.
- Sukcesy reklamy cookieless – przykłady kampanii, które odniosły sukces dzięki reklamie bez użycia plików cookie.
- Prognozy na przyszłość i rozwój tego rodzaju reklamy.
Przez ostatnie miesiące na językach całego świata znów była kultowa blond lalka. A to za sprawą szeroko zakrojonej kampanii marketingowej wokół filmu Barbie, która przełożyła się na frekwencyjny i kasowy sukces produkcji.
Jako drugiej wysłuchamy Martyny Jacewicz z tematem “Nie tylko Barbie”. Zostaniemy przeprowadzeni przez inne – ciekawe, kreatywne, zaskakujące – sposoby promocji produkcji filmowych. Prezentacja poświęcona będzie obejrzeniu i analizie kilku subiektywnie wybranych kampanii.
Czego dowiemy się z prezentacji?
- Jakie efekty przyniósł marketing filmu Barbie.
- Jak można nietypowo i efektywnie podejść do promocji filmów – case studies.
- Wnioski i podsumowanie marketingu filmowego – co go wyróżnia i jakie są „sposoby na sukces”.
PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu
Partner Technologiczny: LiveWebinar
Do zobaczenia!