Już 29 października o godzinie 15:00 startuje kolejna edycja DIMAQ Voice – pełna praktycznych wskazówek, świeżych pomysłów i inspiracji. 53. odsłona wydarzenia online, będzie idealną okazją, by dowiedzieć się, jak radzić sobie z kryzysami w mediach społecznościowych, skutecznie wykorzystywać współpracę z nano- i mikroinfluencerami, a także docierać do kluczowych klientów w kampaniach B2B. Szykujcie się na solidną dawkę wiedzy od ekspertów, którzy krok po kroku przeprowadzą Was przez współczesne wyzwania digital marketingu! 

Spotkanie otworzy Agnieszka Gutowska z Personal PR, która wprowadzi nas w świat zarządzania kryzysami w social media. Jej prelekcja pomoże Wam zrozumieć specyfikę kryzysów w sieci i pokaże, jak różnią się one od tradycyjnych “wpadek” komunikacyjnych. Agnieszka podzieli się także przykładami najczęściej występujących sytuacji, wywołujących trudności, co pozwoli lepiej je identyfikować i skutecznie przewidywać. Na deser dostaniemy zestaw praktycznych wskazówek (do’s and don’ts), jak reagować sprawnie, skutecznie i z odpowiednim wyczuciem, bez względu na okoliczności. 

Kolejne wystąpienie będzie należało do duetu ze Streetcom – Marty Kasprzak i Filipa Dąbrowskiego, którzy odkryją przed nami świat nano- i mikroinfluencerów. Będzie to ogromna dawka wiedzy o tym, czym te grupy różnią się pod względem zasięgu, zaangażowania i wpływu na swoich odbiorców. Dowiecie się, jakie korzyści płyną z pracy z mniejszymi twórcami, kiedy warto włączyć ich do swoich kampanii i jak uniknąć potencjalnych wyzwań, które mogą pojawić się podczas współpracy. Marta i Filip podzielą się również strategiami, które pomogą maksymalnie wykorzystać potencjał nano- i mikroinfluencerów w promocji marki. 

Na zakończenie wystąpi Tomasz Welc z Harbingers prezentując skuteczne podejście do kampanii B2B za pomocą kampanii Meta Ads. Ekspert pokaże nam, jak celnie docierać do decydentów biznesowych. Oprócz tego, uczestnicy dowiedzą się, jak precyzyjnie targetować potencjalnych klientów i przemieniać leady w gotowych do zakupu partnerów biznesowych. Prelekcja zakończy się omówieniem kluczowych elementów optymalizacji kampanii – od tworzenia skutecznych treści po analizę wyników, która pozwoli osiągnąć lepszą efektywność. 

Agenda: 

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30 

Agnieszka Gutowska, Personal PR 

Socialowe PPOŻ, czyli o kryzysach w mediach społecznościowych 

  • Zrozumiesz specyfikę kryzysów w mediach społecznościowych i dowiesz się, czym różnią się od tradycyjnych kryzysów komunikacyjnych 
  • Poznasz przykładowe przyczyny powstawania kryzysów w social media, co pozwoli lepiej je identyfikować i przewidywać 
  • Otrzymasz zestaw konkretnych wskazówek (do’s and don’ts) dla osób odpowiedzialnych za komunikację, które pomogą skutecznie reagować w sytuacjach kryzysowych 

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00 

Marta Kasprzak i Filip Dąbrowski, Streetcom 

Małe Wielkie Zasięgi: Kampanie z nano- i mikroinfluencerami  

  • Czym różnią się te grupy pod względem zasięgu, zaangażowania oraz wpływu na odbiorców 
  • Poznasz główne zalety wynikające z pracy z nano- i mikroinfluencerami oraz dowiesz się, w jakich sytuacjach warto nawiązać z nimi współpracę 
  • Odkryjesz trudności, mogące pojawić się podczas współpracy oraz sprawdzone strategie, które pomogą maksymalnie wykorzystać ich potencjał 

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30 

Tomasz Welc, Harbingers 

Jak skutecznie docierać do najbardziej wartościowych klientów w branży B2B za pomocą kampanii Meta Ads? 

  • Meta Ads w B2B – dlaczego Meta Ads działa w kampaniach B2B i jak dociera do decydentów biznesowych 
  • Segmentacja i angażowanie klientów – jak precyzyjnie targetować i przekształcać leady w gotowych do zakupu klientów 
  • Tworzenie i optymalizacja kampanii – jak tworzyć skuteczne treści i formularze oraz analizować wyniki dla lepszej efektywności 


Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się TUTAJ.

Punkty recertyfikacyjne:

Za udział w spotkaniu uczestnicy posiadający certyfikat DIMAQ otrzymują:

  • 5 pkt DIMAQ za udział i dodatkowe 2 pkt za zadanie pytania.

Punkty za zadanie pytania nie dublują się – możesz zadać wiele pytań, ale punkty zostaną naliczone tylko raz.

Punkty naliczane są automatycznie, na podstawie listy obecności i aktywności na czacie. Nie ma potrzeby zgłaszać ich przez platformę DIMAQ. 

Prosimy o cierpliwość – punkty naliczamy w ciągu 2 tygodni od daty wydarzenia 🙂

Prowadzący otrzymują:

  • 25 – 40 pkt DIMAQ w zależności od oceny, jaką uczestnicy przyznają w ankiecie po spotkaniu.

Kolejne wydarzenia w tym roku zaplanowano na 19 listopada oraz 17 grudnia!