DIMAQ Voice – cykl konferencji online powraca po wakacyjnej przerwie. 52. edycja wydarzenia odbędzie się już 24 września o godzinie 15.00 i potrwa co najmniej do 16.30, ponieważ zaplanowaliśmy aż 3 wystąpienia z różnych obszarów tematycznych. Szczegóły w dalszej części artykułu.
Na dobry początek, Wiktoria Wójcik zabierze nas w podróż do świata wirtualnej rozrywki (ale nie tylko!), prezentując najważniejsze trendy w gamingu oraz przykłady, jak je wykorzystać w budowaniu wizerunku marki. Jeżeli zastanawialiście się, w jaki sposób, gry mogą stać się Waszym sprzymierzeńcem – ta sesja jest właśnie dla Was! Dowiecie się, co aktualnie rządzi światem graczy, jak różne są podejścia do gamingu w Polsce i na świecie oraz jak sprytnie wykorzystać te trendy, żeby przyciągnąć uwagę i zaangażować społeczność. Nie zabraknie dyskusji o relacjach międzyludzkich powstających w wirtualnym świecie, a także poszukiwań odpowiedzi na pytanie o przyszłość branży i tego, co mogą nam o niej powiedzieć najnowsze premiery.
W kolejnej części Grzegorz Słowiński poruszy temat strategii Ambush Marketing, rozgrzewającej emocje i wywołującej dyskusje na całym świecie. Ekspert omówi jej szanse i zagrożenia, które ze sobą niesie. To nie będzie klasyczna prelekcja o marketingu – przygotujcie się na fascynujące przykłady zaskakujących, czasem kontrowersyjnych kampanii, które z hukiem weszły na arenę światowego marketingu. Razem z Grzegorzem przyjrzymy się, jak daleko można się posunąć, aby zdobyć uwagę konsumenta, i gdzie przebiega cienka granica między sprytem a etyką.
Na koniec, Monika Kołodziejczyk pokaże Wam, jak z surowych danych zrobić prawdziwe dzieło sztuki. Jej sesja to praktyczna podróż po świecie wizualizacji, które nie tylko informują, ale i zachwycają. Dowiecie się, jak dzięki Looker Studio zamienić nudne liczby w angażujące opowieści, które zapadają w pamięć. Monika zdradzi Wam triki na tworzenie interaktywnych dashboardów i wykresów, które zachwycą nawet najbardziej wymagającego klienta.
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30
Wiktoria Wójcik, inStreamly
7 trendów w gamingu i przykładów, jak je wykorzystać?
- Dlaczego warto się interesować gamingiem? Porównanie obecności marek w gamingu: Polska vs. reszta świata
- Z kim gramy i dlaczego? Rola gamingu w życiu: relacje z innymi graczami i postaciami. W co grają kobiety? Co o przyszłości gamingu mówią nam największe premiery 2024?
- Case study – jak wykorzystując insighty marki mogą wpisać się w świat graczy?
Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00
Grzegorz Słowiński, Gonito.pl
Ambush Marketing – szanse i zagrożenia w świecie podstępnych działań promocyjnych
- Na czym polega strategia ambush marketing?
- Jakie są najbardziej spektakularne i zaskakujące akcje promocyjne, które odbiły się szerokim echem na całym świecie?
- Gdzie są granice etyczne w pracy marketera?
Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30
Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital.pl
Visual storytelling z Looker Studio – 10 najciekawszych i najlepszych wizualizacji danych
- W jaki sposób przekształcić surowe liczby i statystyki w wizualizacje, które zachwycą Twoich klientów?
- Jakie techniki mogą ulepszyć prezentację danych, zwiększając ich zrozumienie i angażowanie odbiorców?
- Otrzymasz praktyczne wskazówki korzystania z Looker Studio, dzięki czemu Twoje prezentacje zostaną zapamiętane na długo
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się TUTAJ.
Punkty recertyfikacyjne:
Za udział w spotkaniu uczestnicy posiadający certyfikat DIMAQ otrzymują:
- 5 pkt DIMAQ za udział i dodatkowe 2 pkt za zadanie pytania.
Punkty za zadanie pytania nie dublują się – możesz zadać wiele pytań, ale punkty zostaną naliczone tylko raz.
Punkty naliczane są automatycznie, na podstawie listy obecności i aktywności na czacie. Nie ma potrzeby zgłaszać ich przez platformę DIMAQ.
Prosimy o cierpliwość – punkty naliczamy w ciągu 2 tygodni od daty wydarzenia 🙂
Prowadzący otrzymują:
- 25 – 40 pkt DIMAQ w zależności od oceny, jaką uczestnicy przyznają w ankiecie po spotkaniu.
Kolejne wydarzenia zaplanowano na 29 października, 26 listopada oraz 17 grudnia!