Międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdza kwalifikacje pozwalające na prowadzenie działań operacyjnych w digital marketingu.
Poziom:
zaawansowany
Cena:
900 zł netto
Recertyfikacja:
100 pkt
Sylabus:
pobierz
Dla kogo?
Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą potwierdzić swoje kwalifikacje z zakresu digitalu.
W szczególności dla:
- digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu, e-commerce, marketingu;
- doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online;
- praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
- ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
Informacje o DIMAQ Professional znajdziesz też w naszej broszurze. Pobierz TUTAJ >
Sprawdź, czy ten poziom certyfikatu jest dla Ciebie.
Rozwiąż TEST POZIOMUJĄCY >>
Dlaczego warto?
- Oficjalnie potwierdzasz swoje kwalifikacje obszarze digital marketingu i na bieżąco je aktualizujesz
- Zyskujesz przewagę na międzynarodowym rynku pracy – certyfikat DIMAQ jest dostępny w 7 europejskich krajach
- Dołączasz do społeczności DIMAQ, która ma dostęp do unikalnej bazy wiedzy, bezpłatne eventy dedykowane DIMAQ oraz rabaty na inne branżowe wydarzenia
- Posiadasz uznany i rozpoznawalny międzynarodowy dokument w branży i wśród marketerów, który stanowi cenny atut na polskim i europejskim rynku pracy.
- Stajesz się dla swoich kontrahentów lub zespołu profesjonalnym partnerem do współpracy.
- Trafiasz do grona tysięcy posiadaczy certyfikatów DIMAQ, dla których przygotowaliśmy szereg benefitów.
Egzamin
Aby uzyskać certyfikat na tym poziomie, należy uzyskać pozytywny wynik na egzaminie DIMAQ Professional, który:
- weryfikuje praktyczną wiedzę z 12 obszarów e-marketingu oraz sprawdza umiejętność jej zastosowania
- składa się z 80 pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru z 12 obszarów digital marketingu
- trwa 1 godzinę
- próg zdawalności wynosi 70% (56 pytań)
- odbywa się w siedzibie IAB Polska w Warszawie przy użyciu specjalnej platformy egzaminacyjnej
- koszt egzaminu: 900 zł netto
Jak przygotować się do egzaminu?
Aby zdać egzamin, rekomendowane jest doświadczenie zawodowe w zakresie e-marketingu.
Możesz przygotować się:
samodzielnie,
korzystając z sylabusa >>
poprzez udział
w dedykowanym szkoleniu >>
Na czym polega recertyfikacja?
Certyfikat ważny jest przez 2 lata. Aby go przedłużyć, w okresie jego ważności musisz zebrać 100 punktów recertyfikacyjnych.
Dowiedz się więcej >>
Zapisz się na egzamin >>