Miesięcznik i serwis „M jak Mama” organizują akcję dedykowaną przyszłym mamom, motywującą do założenia własnego biznesu. DIMAQ jest partnerem akcji.
Znaczna grupa mam wraz z przypływem uczuć macierzyńskich odczuwa potrzebę równoczesnej realizacji swoich własnych projektów. Stąd pomysł na projekt „Mama ma biznes”. Organizatorzy chcą zachęcić kobiety w ciąży do podjęcia własnej inicjatywy, a jednocześnie wybrać najciekawsze biznesy inspirowane macierzyństwem.
Akcja ma dwa cele: pierwszy to wsparcie mam i przyszłych mam, przekazanie im praktycznych porad dotyczących zakładania oraz funkcjonowania własnej firmy, a także zainspirowanie do podjęcia własnej działalności gospodarczej. Drugi cel to wyłonienie w ramach plebiscytu i nagrodzenie najciekawszych biznesów założonych przez mamy, a zainspirowanych macierzyństwem.
Do konkursu mogą zgłaszać się przedsiębiorczynie, które w czasie ciąży lub po urodzeniu dziecka postanowiły zrezygnować z etatu na rzecz własnej działalności. Projekt „Mama ma biznes” będzie trwać do połowy czerwca br., natomiast zgłoszenia w plebiscycie można składać na stronie Mamamabiznes.pl do 5 maja br.
Wśród partnerów akcji znalazł się DIMAQ – program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych.
Więcej informacji na temat przedsięwzięcia znajduje się na stronie: mamamabiznes.pl