Do największej konferencji o digital marketingu zostały tylko 2 tygodnie! Jak co roku na tej konferencji nie może zabraknąć miejsca dla DIMAQ – będzie okazja do spotkania na naszym stoisku oraz możliwość wzięcia udziału w specjalnej prelekcji tylko dla posiadaczy certyfikatów. Przypominamy, że jest to znakomita okazja to zdobycia punktów DIMAQ, bo za sam udział w konferencji można otrzymać minimum 40 punktów. A do tego 10 punktów za udział w warsztacie.  

Odwiedź stoisko DIMAQ i spotkaj się z nami. Będziemy udzielać informacji nt. recertyfikacji, akredytowanych eventów jak np. DIMAQ Day planowany na jesień tego roku, a także o możliwościach szkoleń i podnoszenia kwalifikacji digitalowych. Będzie okazja do zapoznania się z naszym programem DIMAQ Employer, skierowanym do pracodawców i liderów zespołów. oraz konkursem DIMAQ Uni.

Pierwszego dnia konferencji o godzinie 17:00 zapraszamy na specjalne spotkanie dedykowane tylko posiadaczom certyfikatów DIMAQ. Będzie to interaktywny warsztat, który zabierze Cię w fascynującą podróż przez świat profesjonalnej etykiety i skutecznej komunikacji w biznesie. Warsztat poprowadzi Dorota Szcześniak-Kosiorek.

Dorota Szcześniak-Kosiorek

Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu. Praktyk Analizy Transakcyjnej. Praktyk dialogu motywującego.

Ma za sobą 11 lat pracy w korporacjach. W 2005 roku, podejmując współpracę przy szkoleniu z etykiety, odnalazła swoje powołanie i bez zastanowienia zostawiła korporację, by móc szkolić i dzielić się swoim doświadczeniem.

Od 2006 roku pomaga menedżerom, pracownikom wszystkich szczebli, przedsiębiorcom, urzędnikom budować wiarygodność oraz zwiększać osobistą i zawodową skuteczność. Uczy komunikacji interpersonalnej w tym profesjonalnego zachowania i wyglądu oraz budowania marki osobistej w oczach klientów i współpracowników. Prowadzi szkolenia, warsztaty, prelekcje oraz sesje indywidualne. Obecnie kończy studia z Psychologii społecznej.

Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Ponadto, prowadziła zajęcia z Personal Brandingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz z Estetyki w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia (studia licencjackie oraz podyplomowe).

Profesjonalna etykieta biznesowa – klucz do skutecznej komunikacji i sukcesu w świecie marketingu:

  • Poznasz zasady savoir-vivre w biznesie, które pomogą Ci zaimponować podczas spotkań z klientami oraz w trakcie biznesowych lunchy.
  • Odkryjesz tajniki komunikacji, dzięki którym będziesz mógł efektywniej prezentować swoje stanowisko i przekonywać innych do swoich pomysłów.
  • Poznasz zasady netykiety, które wpłyną pozytywnie na Twoją reputację zawodową.
  • Dowiesz się, jak skutecznie porozumiewać się z partnerami biznesowymi z różnych kultur, co jest nieodzowne w globalnym świecie biznesu.

Za udział w tym spotkaniu uczestnicy otrzymają 10 pkt. recertyfikacyjnych. 
Uwaga, liczba miejsc na warsztat jest ograniczona i obowiązuje rejestracja. Szczegóły rejestracji posiadacze DIMAQ zarejestrowani na konferencję otrzymają drogą mailową 13 maja.

W tym roku przygotowujemy zdjęciowy konkurs, w którym będzie można wziąć udział przez cały czas trwania FORUM. Dokładne zasady konkursu przedstawimy podczas konferencji! 🙂


Forum IAB od lat wyznacza standardy najlepszych praktyk e-marketingu i jest obowiązkowym punktem na marketingowej mapie wydarzeń. Podczas tegorocznej edycji będziemy rozmawiać o przyszłości reklamy cyfrowej w odniesieniu do nowych wyzwań świata technologii.  

Na scenie zobaczycie m.in. Karola Wójcickiego, dziennikarza naukowego, popularyzatora astronomii i pasjonat nocnego nieba,  Magdalenę Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa międzynarodowych ekspertów – Biancę Best, executive coach oraz prof. Marco Gercke, doradcę ds. cyberbezpieczeństwa, a  także przedstawicieli m.in. takich firm, instytucji, domów mediowych, wydawców i agencji digitalowych jak: Adform, Gazeta.pl, Gemius SA, GoldenSubmarine, Google Ireland, GrupaM, Havas Media, Kantar, Polskie Badania Internetu, Mediahub, Mindshare, OMD Group, Performics, Publicis, Saatchi & Saatchi, They.pl, Wavemaker i wiele innych.  

Agendę i link do rejestracji na FORUM IAB 2023 znajdziesz na oficjalnej stronie: https://forumiab.pl/