DIMAQ Masterclass by IAB Polska to zupełnie nowa, bezpłatna inicjatywa skierowana do studentów marketingu, reklamy, komunikacji i PR oraz kierunków pokrewnych. Jej celem jest ułatwienie młodym specjalistom startu w branży marketingu cyfrowego poprzez zdobywanie praktycznej wiedzy i nawiązywanie cennych kontaktów z ekspertami.

Co wyróżnia DIMAQ Masterclass? To świeże podejście, które zaciera granice między doświadczonymi ekspertami a początkującymi adeptami branży. Wydarzenia będą organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami. Pierwsza edycja – Digital Out of Home (DOOH) – odbędzie się dzięki zaangażowaniu Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska oraz Studenckiego Koła Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Nowa jakość w branży

Dostrzegamy ogromny potencjał w młodych ludziach, którzy wnoszą świeżość i nową jakość do marketingu. Wiemy, że przedstawiciele pokolenia Gen Z cenią autentyczność, dlatego postawiliśmy na połączenie doświadczenia i młodzieńczej ciekawości, tworząc wydarzenie z młodymi i dla młodych – podkreśla Ewa Opach, dyrektorka ds. edukacji i certyfikacji DIMAQ w IAB Polska.

Digital OHH – pierwszy temat cyklu

Już 5 marca w Auli Głównej SGH porozmawiamy o roli Digital Out of Home (DOOH) w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Eksperci branżowi omówią kluczowe zagadnienia związane z rynkiem DOOH – jego rozwój, wpływ technologii na reklamy zewnętrzne oraz skuteczne sposoby dotarcia do odbiorców. Uczestnicy poznają także praktyczne aspekty pracy w domach mediowych, rolę kreacji w kampaniach DOOH oraz przyszłość reklamy w dobie cyfryzacji.

Wszystko już było? Możliwe. Skąd więc tyle zmian, które dzieją się tu i teraz? Reklama, komunikacja, technologie, AI, digital – to wszystko dynamicznie ewoluuje. Właśnie teraz wszyscy jesteśmy częścią tych zmian. Zapraszamy do świata cyfrowej komunikacji w przestrzeni – mówi Damian Rezner, przewodniczący Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska.

W gronie prelegentów znaleźli się: Damian Rezner (Screen Network), Magdalena Mussmann, (Dentsu Warsaw, Piotr Luberadzki (Synergic), Joanna Pełech – Mikulska (agencja BeMedia), Dorota Tymińska (ABi Media Holdings), Aleksandra Derc (Warexpo), Agnieszka Maszewska (Jet Line), Marcin Głowacki (Clear Channel Poland).

Dlaczego warto dołączyć?

To idealna okazja, aby zdobyć praktyczne umiejętności i zgłębić nowoczesne technologie reklamowe – prosto od ekspertów! Nie będzie to tylko teoria, ale konkretna wiedza do zastosowania w praktyce. Dodatkowo, uczestnicy będą mieli możliwość rozmowy z przedstawicielami DIMAQ na temat certyfikacji i jej korzyści. A co najważniejsze – to świetna okazja do networkingu, poznania ludzi z branży i nawiązania nowych kontaktów.

– To dla nas ogromne wyróżnienie, że IAB Polska dostrzegła potencjał studentów i zaprosiła nas do współorganizacji tego wydarzenia. To dowód na to, że młodzi ludzie mają realny wpływ na kształtowanie branży i mogą współtworzyć inicjatywy na najwyższym poziomie. Dołączcie do nas – widzimy się na wydarzeniu! – zaprasza Maciej Szcześniak, przewodniczący Studenckiego Koła Marketingu na SGH.

Jak wziąć udział?

Wydarzenie jest darmowe i otwarte dla każdego/ej studenta/tki, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny i pobrać swój bilet wstępu, klikając w link.

Dołącz też do wydarzenia na Facebooku i zaproś znajomych!

Agenda:

Cześć, dzień dobry! 
12.00-12.25 
Kim jesteśmy my, czym jest IAB, co robimy na co dzień, co robimy dzisiaj w SGH i jak zaplanowaliśmy najbliższe 4 godziny. 

#1 class 
12.30 – 12.55 

Wprowadzenie do Digital OOH. Jak wygląda rynek i jakie są jego możliwości?  

Przyjrzymy się rynkowi Digital OOH w Polsce i na świecie.  
Jakie przestrzenie wykorzystuje się w DOOH?  
Dlaczego to medium zyskuje na popularności?  
Omówimy kluczowe trendy oraz potencjalne kierunki rozwoju.  

Prowadzi: Damian Rezner, dyrektor operacyjny i członek zarządu Screen Network  
 
#2 class 
13.00-13.25 

Od plakatu do ery cyfrowej – media w kampaniach reklamowych i praca w domu mediowym.  

Przedstawimy sześć kluczowych kategorii mediów (TV, internet, radio, OOH, prasa, kino) i ich rolę na reklamowym rynku w Polsce. Omówimy budżety, skalę działań oraz unikalne możliwości mediów zewnętrznych (w tym DOOH). Opowiemy o pracy w domu mediowym, strategiach wyboru mediów i wyzwaniach tej branży. Jakie umiejętności są cenione? Jak wygląda typowy dzień pracy? Praktyczne wskazówki dla studentów, jak przygotować się do pracy w tej dynamicznej dziedzinie. 

Prowadzą: Magdalena Mussmann, Head of Offline non-TV Investment Dentsu Warsaw 
i Piotr Luberadzki, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży Synergic  
 
#3 class   
13.30-13.55 

Ewolucja reklamy – ciekawostki, fakty i sens współczesnej komunikacji. 
 
Porozmawiamy o ewolucji reklamy – od pierwszych historycznych form po nowoczesne rozwiązania, poszukamy miejsca i roli sztucznej inteligencji. Ciekawostki i fakty oraz odpowiedzi na pytania: dlaczego reklama jest tak ważna i jednocześnie, dlaczego często wydaje nam się, że jej nie lubimy?   

Prowadzi: Joanna Pełech – Mikulska, założycielka i managerka działu kreatywno-klienckiego agencji BeMedia 

14.00- 14.30 
Zapraszamy na przerwę – Pytania? Uwagi? Komentarze? 

#4 class 
14.30 – 14.55  

Puk, puk. Jak dotrzeć do pokolenia Z i Alfa za pomocą DOOH? 

Krótkie pytanie do publiczności: „Jak często patrzycie na reklamy zewnętrzne? A czy zwracacie uwagę na te interaktywne?” Porozmawiajmy o tym, jak pokolenia Z i Alfa konsumują media oraz jak DOOH może skutecznie komunikować się z młodymi odbiorcami. 

Prowadzi: Dorota Tymińska, CEO ABi Media Holdings  

#5 class  
15.00-15.25 

Jak stworzyć dobry brief, aby zrealizować dobry projekt?  

Porozmawiamy o uniwersalnych zasadach tworzenia zlecenia dla agencji lub działu kreatywnego, tak aby uniknąć wróżenia ze szklanej kuli, niezliczonych debriefingów i zamknąć się w umówionej liczbie tur poprawek. Wiedza o komunikacji, która przydaje się zawsze: w życiu studenckim, towarzyskim i zawodowym.  

Prowadzi: Marcin Głowacki, Head of Operations, Clear Channel Poland  

#6 class 
15.30-15.55 

Dobra kreacja – czyli jaka? Do czego i dlaczego potrzebujesz kreatywnych grafików w zespole? 

Pokażemy przykłady efektywnych kampanii DOOH i porozmawiamy o roli wartościowej rozmowy dla tworzenia skutecznych komunikatów reklamowych. Poszukamy odpowiedzi na pytania, dlaczego warto inwestować w dobry design, jakie błędy najczęściej popełniają marketerzy przy tworzeniu kreacji i skoro DOOH to medium, w którym rządzi obraz – to jak zrobić, aby nie objaśniać obrazu tekstem? 

Prowadzą: Aleksandra Derc, członkini zarządu Warexpo i Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line  

16.00 – I to tyle, dziękujemy za uwagę!  
Pytania? Uwagi? Jesteśmy dla Was. 

Patroni Medialni: