Rozwijanie kompetencji z digital marketingu można rozpocząć już w trakcie nauki w szkole wyższej. Między innymi z myślą o studentach, którzy chcą udokumentować swoją wiedzę nie tylko dyplomem uczelni, ale i również certyfikatem potwierdzającego podstawową wiedzę z e-marketingu powstał DIMAQ Basic.

W ramach współpracy Szkoły Głównej Handlowej i DIMAQ, przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego, Olga Dąbrowska mogła wziąć udział w szkoleniu DIMAQ Basic i ocenić program z perspektywy studenta Marketingu i Zarządzania. Dzięki partnerstwu członkowie SKN w ramach wolontariatu, będą mogli wziąć udział w organizowanych przez IAB wydarzeniach i przy okazji otrzymać świeżą dawkę marketingowych inspiracji.

Olga Dąbrowska

Czy program szkolenia DIMAQ Basic spełnia oczekiwania? Zapytaliśmy naszą kursantkę.

Olga Dąbrowska, Przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego Marketingu:

Na przełomie lutego i marca miałam przyjemność wziąć udział w Akademii DIMAQ Basic – kompleksowym szkoleniu w zakresie digital marketingu organizowanym przez IAB Polska. Trenerka Monika Bartołd przeprowadziła mnie w niezwykle przystępny i jasny sposób przez pełne spectrum obszarów z zakresu digital marketingu: od tajemniczego programmatica po e-mail marketing, wideo marketing, narzędzia Google czy Facebook Ads. Od teraz wiem, jak szeroką i rozwojową dziedziną jest digital marketing, a pojęcia KPI, CPM, Display czy RTB nie są już dla mnie niezrozumiałym szyfrem. Była to porządna dawka aktualnej wiedzy przekazana w łatwej do przyswojenia formie i w niezwykłej atmosferze.

Szkolenie DIMAQ to idealne rozwiązanie dla osób chcących uporządkować swoją wiedzę lub dopiero zaczynających swoją przygodę z digital marketingiem, na przykład studentów. Uważam, że to szalenie istotne, by już na początku swojej ścieżki rozwoju zdobywać aktualną, użyteczną i kompleksową wiedzę i poznawać dobre praktyki zgodne z obowiązującymi standardami.

Co więcej, my – studenci, zyskujemy nieoceniony atut w oczach przyszłego pracodawcy, mamy szansę dać dowód swoich ambicji i chęci do nauki. Warto inwestować w swój rozwój poprzez uczestnictwo w Akademii i późniejsze zdobycie certyfikatu.

IAB Polska, dziękuję za taką niesamowitą możliwość! Niezwykle doceniam to, że wspieracie rozwój studentów i naszego Koła. Nie mogę doczekać się aż kolejni członkowie SKN Marketingu, któremu mam przyjemność przewodniczyć, podzielą się swoimi relacjami z tego wzbogacającego doświadczenia.

Z ekscytacją myślę o mojej dalszej przygodzie z marketingiem i okazjach do wykorzystania wiedzy zdobytej dzięki IAB Polska podczas Akademii DIMAQ Basic. W odpowiednim czasie na pewno wrócę po kolejną dawkę wiedzy podczas Akademii DIMAQ Professional.


Certyfikat DIMAQ Basic oraz Professional stanowi oficjalne potwierdzenie kwalifikacji w obszarze digital marketingu na międzynarodowym rynku pracy. Aby uzyskać certyfikat DIMAQ należy zdać egzamin, który odpowiednio w stopniu średniozaawanowanym lub podstawowym, sprawdza kompleksową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu: strategia, content marketing, programmatic, display advertising, prawo w internecie. Ważność certyfikatu na obu poziomach jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.