Uważam, że nauka nie kończy się tylko na etapie szkoły średniej czy wyższej. Warto doszkalać się cały czas, a już zwłaszcza pracując w tak dynamicznej branży, jaką jest marketing – nie tylko ten internetowy. Istotny wpływ na moją decyzję miał także wysoki poziom merytoryczny programu DIMAQ Professional, a także to, że szkolenia prowadzone są przez profesjonalną kadrę trenerów składającą się z ekspertów branżowych z wieloletnim doświadczeniem.

Zanim wybuchła pandemia koronawirusa, szkolenie odbywało się stacjonarnie w siedzibie IAB Polska, natomiast od jakiegoś czasu jest prowadzone wyłącznie online – jedynie egzamin odbywa się na miejscu, w Warszawie. Dla mnie taka forma zajęć była na rękę – pracuję zdalnie z Gdyni, więc ucieszyłam się na myśl o tym, że szkolenie, które będzie trwało przez dwa tygodnie, zajmie mi zaledwie 2,5h w ciągu całego dnia, a ponad to będę mogła odbyć je w miejscu, w którym wykonuję na co dzień swoją pracę – czyli w domu…


Czytaj więcej w relacji Julii Sienkiewicz na łamach Nowego Marketingu.