Rozpoczynamy nabór zgłoszeń na prelegentów do cyklu, wirtualnych spotkań DIMAQ Voice o tematyce e-marketingowej, który wraca po wakacyjnej przerwie. Każda edycja obejmie od 2 do 3 prelekcji skierowanych do posiadaczy certyfikatów DIMAQ i entuzjastów digital marketingu. Wydarzenie odbywa się raz w miesiącu i gromadzi jednorazowo od 300 do ponad 400 uczestników. 

Scena DIMAQ Voice jest otwarta i dostępna dla wszystkich chętnych do dzielenia się swoją e-marketingową wiedzą i doświadczeniem!
Masz ciekawy temat, który chciałbyś przedstawić szerszej widowni? Nasze spotkania dają Ci takie możliwości i dużo więcej!

Co możesz zyskać będąc prelegentem/tką DIMAQ Voice?

  • jeśli posiadasz certyfikat DIMAQ – zdobędziesz od 25 do 40 pkt recertyfikacyjnych (w zależności od oceny uczestników)
  • umocnisz swój ekspercki wizerunek
  • zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy
  • dotrzesz ze swoim wystąpieniem do kilkuset osób – marketerów i absolwentów kierunków marketingowych
  • zyskasz możliwość napisania artykułu z rozszerzeniem tematu prezentacji lub odpowiedziami na pytania uczestników – zapewni Ci to dotarcie do jeszcze większej liczby osób – artykuł opublikujemy w kanałach DIMAQ lub/i kanałach parterów wydarzenia.
  • I co ważne – weźmiesz udział w konkursie na najlepszą prelekcję DIMAQ Voice. Prelegent bądź prelegentka z najlepiej ocenioną przez naszych uczestników prelekcją otrzyma wolny slot na wystąpienie podczas kolejnej edycji konferencji Forum IAB organizowanej przez IAB Polska! 

UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ, aby u nas wystąpić. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno skontaktujemy się z Tobą!

Co i jak można prezentować na scenie DIMAQ Voice?

·         Przyjmujemy prezentacje eksperckie z każdego obszaru digital marketingu i pokrewnych (np. kompetencje miękkie, kompetencje menadżerskie, HR branżowy). Podlegają one ocenie trenerów DIMAQ.

·         Prelekcja powinna mieć charakter czysto merytoryczny (nie sprzedażowy), mile widziane studia przypadków.

·         Prezentacja powinna trwać 20-25 minut i zawierać wiadomości na poziomie średniozaawansowanym. Przewidziany jest również dodatkowy czas na sesję Q&A z uczestnikami. 

Jesteśmy otwarci na każdy temat, a na najbliższe edycje najchętniej przyjmiemy propozycje z zakresu:

  • social media
  • e-commerce
  • SEO/SEM
  • mobile marketing
  • content marketing
  • programmatic
  • A także wszelkie case studies i nowe trendy z szeroko rozumianego digitalu!

Oto najbliższe dostępne terminy wystąpień (w godzinach 15:00-16:30):

  • 27 września
  • 25 października
  • 29 listopada
  • 20 grudnia

Jak się zgłosić?
Bardzo łatwo! Wypełnij formularz zgłoszeniowy, w którym pytamy o podstawowe informacje na temat twojej prezentacji, określ tam dogodny dla Ciebie termin i poczekaj na kontakt z naszej strony.

Potrzebujesz więcej informacji? Dowiedz się:

– kim jest publiczność DIMAQ Voice;

– w jaki sposób Twoja prezentacja zostanie poddana ocenie;

– jak jeszcze możesz rozwinąć współpracę z DIMAQ?

>>> Sprawdź szczegóły i wyślij propozycję swojego wystąpienia!

Konkurs prelekcji: Wygraj wystąpienie na Forum IAB!

Jak pewnie już wiesz, każda prelekcja wygłoszona podczas naszych spotkań podlega ocenie uczestników na podstawie anonimowych ankiet. Począwszy od 28. edycji DIMAQ Voice oceny te stworzą ranking najlepszych wystąpień 2022r., który będzie dostępny na stronie wydarzenia.

Najlepiej oceniony prelegent bądź prelegentka otrzyma wolny slot na wystąpienie podczas kolejnej edycji konferencji Forum IAB organizowanej przez IAB Polska! 

Jeśli masz dodatkowe pytania na temat udziału w DIMAQ Voice skontaktuj się z nami: kontakt@dimaq.eu