Aleksandra Zadygowicz, Head of digital – Nutricia Polska (grupa Danone)

A.Z duzeMa 20-letnie doświadczenie budowania strategii marek, tworzenia start-upów oraz wprowadzania korporacji do świata wirtualnego. Z branżą internetową związana od 2000 roku, kiedy współtworzyła sklep internetowy www.empik.com. Aktualnie jest odpowiedzialna za strategię rozwoju digital lidera branży żywności dla dzieci oraz za rozwój kompetencji digitalowych w grupie Danone.

Aleksandra zasili dotychczasowe szeregi trenerskie w składzie: Justyna Spytek  (TradeTracker), Justyna Trzaska  (Initiative), Katarzyna Cycoń-Kościówko  (Universal McCann), Bartłomiej Popławski  (GSK), Artur Maciorowski (eCode), Anna Robotycka (faceADDICTED), Jacek Szostak (Starcom), Dorota Tymińska (ABI Media Holdings), Robert Wielgo (IAB Polska), Krzysztof Winnik (Winnik Consulting), Kamila Kownacka (OMD), Marta Pichlak-Miarka (OMD) i Jakub Bakuła(Allegro), Michał Łukasiewicz (Media Impact Polska), Roman Dudziński (Dentsu), Małgorzata Niska (Dentsu), Michał Szczur (Mindshare), Tomasz Perkowski (Mullenlowe), Agata Sądel(GroupM), Włodzimierz Schmidt (IAB Polska), Monika Bartołd, Izabela Rokita (Publicis Media), Agata Czech (Wavemaker).

Szkolenia DIMAQ przygotowujące do egzaminu mogą prowadzić tylko certyfikowani trenerzy. Aby zostać trenerem należy przejść dedykowane szkolenie oraz zdać egzamin.