Specjalność: E-marketing
Rodzaj studiów: I stopnia – stacjonarne i niestacjonarne
Kierunek: Marketing i sprzedaż
Program kierunku potwierdzony jest międzynarodową akredytacją IACBE, będącą gwarancją jakości kształcenia, realizowania i mierzenia osiąganych efektów.
IACBE gwarantuje studentom, że w akredytowanej uczelni uzyskają profesjonalną wiedzę i umiejętności oraz dyplom ukończenia studiów, który liczy się na rynku pracy.
Podczas studiów spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.
Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy. Zdobędziesz aktualną wiedzę na temat trendów i rozwiązań w świecie marketingu.
Wykładowcy to praktycy, którzy zajmują się marketingiem i sprzedażą. Nauczysz się marketingu w wyszukiwarkach internetowych, przygotujesz kampanię Google Ads, zrozumiesz w jaki sposób efektywnie docierać do klientów. Poznasz narzędzia do analizy i monitoringu skuteczności działań marketingowych, nauczysz się reklamy w mediach społecznościowych. Dowiesz się jak planować media, poznasz strategie i narzędzia content marketingu.
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.
Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Zrozumiesz innowacyjne podejście do marketingu oparte o technologię oraz rozpoznanie potrzeb klientów;
- Poznasz najważniejsze narzędzia marketingu internetowego;
- Nauczysz się jak dobry content marketing oparty o treści multimedialne wspomaga działania promocyjne;
- Poznasz techniki budowania i podtrzymywania zaangażowania klienta;
- Dowiesz się co oznacza user experience i jak projektować doświadczenia użytkowników na stronach internetowych;
- Nabędziesz umiejętność wykorzystywania social media we wspieraniu rozwoju marek;
- Pojmiesz sposoby projektowania e-sklepów i efektywnego zarządzania nimi;
- Opanujesz zasady automatyzacji marketingu;
- Grając w gry strategiczne zasmakujesz prawdziwej rywalizacji rynkowej;
Akredytacja DIMAQ
Studenci na koniec studiów mogą przystąpić o egzaminu DIMAQ Student a po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymują certyfikat DIMAQ Student.
Perspektywy zatrudnienia:
- specjalista ds. marketingu
- online marketing specialist
- digital marketing specialist
- specjalista SEM
- specjalista SEO
