E-Marketing

Rodzaj studi贸w: podyplomowe, dwa semestry

Celem studi贸w jest przekazanie praktycznej, zr贸偶nicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposob贸w wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem najnowszych trend贸w panuj膮cych na rynku medi贸w elektronicznych.

Formu艂a studi贸w zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracowa膰 nad w艂asnymi strategiami (w艂asnymi planami e-marketingowymi dla swoich firm lub instytucji, w kt贸rych pracuj膮), a tak偶e aby mogli podejmowa膰 realne dzia艂ania e-marketingowe na swoich w艂asnych projektach 鈥 czyli maksymalne odej艣cie od suchej teorii.

Akredytacja DIMAQ

Program studi贸w przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ. Osoby, kt贸re ju偶 posiadaj膮 certyfikat, za uko艅czenie kierunku otrzymuj膮 80 punkt贸w recertyfikacyjnych.

Studia w szczeg贸lno艣ci polecane s膮:

  • specjalistom (do艣wiadczonym oraz pocz膮tkuj膮cym) i mened偶erom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji,
  • specjalistom (do艣wiadczonym oraz pocz膮tkuj膮cym) i mened偶erom e-commerce oraz sprzeda偶y tradycyjnej,
  • kierownikom projekt贸w (PM) w obszarze online,
  • osobom pracuj膮cym na stanowiskach zwi膮zanych z e-marketingiem chc膮cych zaktualizowa膰 swoj膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci,
  • juniorom e-marketingu (dla nich zaplanowane s膮 zaj臋cia wyr贸wnuj膮ce poziom wiedzy tak aby bez problemu pracowali na zaj臋ciach z osobami bardziej zaawansowanymi), a tak偶e pracownikom i w艂a艣cicielom firm.

Przejd藕 na stron臋 uczelni