E-Marketing w praktyce

Rodzaj studi贸w: podyplomowe, dwa semestry

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umo偶liwiaj膮 uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko poj臋tego e-marketingu, w tym w szczeg贸lno艣ci: wykorzystywania nowych聽 medi贸w, realizacji projekt贸w internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy bada艅 prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarz膮dzania mark膮, modeli biznesowych i nowoczesnych narz臋dzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzgl臋dnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bie偶膮ce trendy spo艂eczno艣ciowe jak blogging i vlogging.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ide膮 Centrum Kszta艂cenia Podyplomowego Uczelni 艁azarskiego: kszta艂cenia praktyk贸w przez praktyk贸w, a zaj臋cia prowadz膮 eksperci z bran偶y internetowej z wieloletnim do艣wiadczeniem w biznesie.

Studia kierowane s膮 do os贸b, kt贸re chc膮 zg艂臋bi膰 swoj膮 wiedz臋 nie tylko na poziomie teoretycznym, ale tak偶e poprzez rozbudowane 膰wiczenia warsztatowe i case studies, kt贸re przygotowuj膮 absolwent贸w do pracy zawodowej, zar贸wno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Akredytacja DIMAQ

Studia przygotowuj膮 do egzaminu DIMAQ.

Studia skierowane s膮 do:

  • Osoby聽 zainteresowane rozwojem w bran偶y internetowej;
  • Osoby聽 rozpoczynaj膮ce karier臋 w bran偶y internetowej;
  • Pracownicy korporacji po stronie klienta, urz臋dnicy pa艅stwowi;
  • W艂a艣ciciele i pracownicy firm;
  • W艂a艣ciciele sklep贸w internetowych.

 

Przejd藕 na stron臋 uczelni