E-Marketing w praktyce

Rodzaj studiów: podyplomowe, dwa semestry

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzględnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

Studia kierowane są do osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę nie tylko na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów do pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Akredytacja DIMAQ

Studia przygotowują do egzaminu DIMAQ.

Studia skierowane są do:

  • Osoby  zainteresowane rozwojem w branży internetowej;
  • Osoby  rozpoczynające karierę w branży internetowej;
  • Pracownicy korporacji po stronie klienta, urzędnicy państwowi;
  • Właściciele i pracownicy firm;
  • Właściciele sklepów internetowych.

 

Przejdź na stronę uczelni