E-Marketing w praktyce
Rodzaj studiów: podyplomowe, dwa semestry
Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzględnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging.
E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.
Studia kierowane są do osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę nie tylko na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów do pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.
Akredytacja DIMAQ
Studia przygotowują do egzaminu DIMAQ.
Studia skierowane są do:
- Osoby zainteresowane rozwojem w branży internetowej;
- Osoby rozpoczynające karierę w branży internetowej;
- Pracownicy korporacji po stronie klienta, urzędnicy państwowi;
- Właściciele i pracownicy firm;
- Właściciele sklepów internetowych.