E-Marketing
Rodzaj studiów: podyplomowe, dwa semestry
Celem studiów jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.
Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketingowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe na swoich własnych projektach – czyli maksymalne odejście od suchej teorii.
Akredytacja DIMAQ
Program studiów przygotowuje do zdobycia certyfikatu DIMAQ. Osoby, które już posiadają certyfikat, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.
Studia w szczególności polecane są:
- specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji,
- specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej,
- kierownikom projektów (PM) w obszarze online,
- osobom pracującym na stanowiskach związanych z e-marketingiem chcących zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności,
- juniorom e-marketingu (dla nich zaplanowane są zajęcia wyrównujące poziom wiedzy tak aby bez problemu pracowali na zajęciach z osobami bardziej zaawansowanymi), a także pracownikom i właścicielom firm.