Specjalno艣膰: Nowe media

Rodzaj studi贸w: II stopnia (magisterskie uzupe艂niaj膮ce)

Kierunek: Socjologia

Rewolucja technologiczna, jak膮 wprowadzi艂 Internet, wymaga od mened偶er贸w zarz膮dzaj膮cych przep艂ywem informacji zupe艂nie nowych umiej臋tno艣ci.聽Interdyscyplinarna specjalno艣膰聽Nowe media聽da Ci mo偶liwo艣膰 zdobycia kluczowych kompetencji z obszaru marketingu interaktywnego, popartych szerok膮 wiedz膮 z dziedziny nauk spo艂ecznych. Metodologia programu, w tym 14 przedmiot贸w specjalno艣ciowych, zosta艂a opracowana przez ekspert贸w powo艂anych przez IAB Polska聽鈥撀Zwi膮zek Pracodawc贸w Bran偶y Internetowej.

Akredytacja DIMAQ

Dzi臋ki uczestnictwu w tych dedykowanych zaj臋ciach zwi臋kszasz swoje szanse na zdanie egzaminu i uzyskanie certyfikatu DIMAQ.

Do egzaminu mo偶e przyst膮pi膰 ka偶dy, ale studenci, kt贸rzy:
鈥 uzyskaj膮 absolutorium i 艣redni膮 za ca艂y okres studi贸w na poziomie 4.0 lub wy偶szym oraz
鈥 zalicz膮 wszystkie 14 przedmiot贸w specjalno艣ciowych dedykowanych specjalno艣ci Nowe media,
nie ponosz膮 偶adnych koszt贸w zwi膮zanych z egzaminem i certyfikacj膮 DIMAQ.

Atuty:

  • zaj臋cia s膮 prowadzone przez wybitnych specjalist贸w z dziedziny medi贸w, m.in.: Ann臋 Bia艂owsk膮 (fotka.pl), Mateusza Drzewosowskiego (Interia.pl), Andrzeja Garapicha (PBI), Micha艂a Gier臋 (Wirtualna Polska), Grzegorza Krzemienia (GoldenSubmarine), Paw艂a Suchockiego (Buzz Media), Teres臋 Wierzbowsk膮 (grupa Polsat);
  • studia ko艅cz膮 si臋 egzaminem na certyfikat DIMAQ, wystawianym przez IAB Polska (DIMAQ to pierwszy w Polsce program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych);
  • metodologia programu zosta艂a opracowana przez ekspert贸w powo艂anych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Bran偶owej Rady ds. Kompetencji IAB Polska;
  • zdob臋dziesz kompetencje w zakresie dokonywania zakupu i emisji reklamy w sieci, tworzenia strategii marketingowych, obs艂ugi narz臋dzi zwi膮zanych z marketingiem mobilnym,
  • obs艂ugi narz臋dzi analityki internetowej (Google Analytics).

Perspektywy zawodowe:

  • domy mediowe,
  • agencje interaktywne,
  • agencje SEM/SEO,
  • agencje social media,
  • firmy badawcze,
  • firmy monitoruj膮ce media,
  • serwisy internetowe,
  • sklepy internetowe,
  • telewizje internetowe.

Przejd藕 na stron臋 uczelni