Specjalność: Nowe media
Rodzaj studiów: II stopnia (magisterskie uzupełniające)
Kierunek: Socjologia
Rewolucja technologiczna, jaką wprowadził Internet, wymaga od menedżerów zarządzających przepływem informacji zupełnie nowych umiejętności. Interdyscyplinarna specjalność Nowe media da Ci możliwość zdobycia kluczowych kompetencji z obszaru marketingu interaktywnego, popartych szeroką wiedzą z dziedziny nauk społecznych. Metodologia programu, w tym 14 przedmiotów specjalnościowych, została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej.
Akredytacja DIMAQ
Dzięki uczestnictwu w tych dedykowanych zajęciach zwiększasz swoje szanse na zdanie egzaminu i uzyskanie certyfikatu DIMAQ.
Do egzaminu może przystąpić każdy, ale studenci, którzy:
– uzyskają absolutorium i średnią za cały okres studiów na poziomie 4.0 lub wyższym oraz
– zaliczą wszystkie 14 przedmiotów specjalnościowych dedykowanych specjalności Nowe media,
nie ponoszą żadnych kosztów związanych z egzaminem i certyfikacją DIMAQ.
Atuty:
- zajęcia są prowadzone przez wybitnych specjalistów z dziedziny mediów, m.in.: Annę Białowską (fotka.pl), Mateusza Drzewosowskiego (Interia.pl), Andrzeja Garapicha (PBI), Michała Gierę (Wirtualna Polska), Grzegorza Krzemienia (GoldenSubmarine), Pawła Suchockiego (Buzz Media), Teresę Wierzbowską (grupa Polsat);
- studia kończą się egzaminem na certyfikat DIMAQ, wystawianym przez IAB Polska (DIMAQ to pierwszy w Polsce program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych);
- metodologia programu została opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska;
- zdobędziesz kompetencje w zakresie dokonywania zakupu i emisji reklamy w sieci, tworzenia strategii marketingowych, obsługi narzędzi związanych z marketingiem mobilnym,
- obsługi narzędzi analityki internetowej (Google Analytics).
Perspektywy zawodowe:
- domy mediowe,
- agencje interaktywne,
- agencje SEM/SEO,
- agencje social media,
- firmy badawcze,
- firmy monitorujące media,
- serwisy internetowe,
- sklepy internetowe,
- telewizje internetowe.