RetailWave – na fali e-commerce
Obok subskrypcji VOD czy oprogramowania do wideokonferencji, e-handel okazał się czarnym koniem 2020 r. Wskutek pandemii przeskoczyliśmy w rozwoju e-commerce o kilka lat do przodu, a udział sprzedaży internetowej w przychodach wielu branż daje do myślenia nad przyszłością modelu ich sprzedaży.
- Czy C-19 trwale zmienił obyczaje zakupowe Polaków?
- Które branże najmocniej przemodelowały sposób sprzedaży?
- Jak wyglądają pierwsze tygodnie Amazona nad Wisłą?
- Czy Polacy życzliwie przyjęli ofertę światowego giganta e-handlu?
- Jakie możliwości reklamowe tworzą obecne w Polsce internetowe platformy • handlowe?
O tym – na tle światowych trendów – porozmawiamy podczas RetailWave.
RetailWave | Data: 22-04-2021 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |