Podczas obu seminariów otworzymy naszą wydawniczą kuchnię. Przyjrzymy się temu, co w reklamie działa, jak na co dzień pracujemy nad poprawą efektywności formatów reklamowych i co możemy wspólnie wypracować na linii reklamodawca – wydawca
Część 1: 10 grudnia, 10:30–11:30
Emocje: Jak reklama działa ze względu na kontekst?
Kiedy audio i wideo działa? Trendy i innowacje, które definiują skuteczną komunikację.
Kiedy performance działa i o czym nie zapominać przy planowaniu działań?
Część 2: 17 grudnia, 10:30–11:30
Kiedy reklama display działa i jak można sterować jej efektywnością?
Kiedy content marketing działa i jak dobierać i oceniać zaproponowane rozwiązania?
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt
Onet Impact Seminar 9/2024 „Kiedy reklama działa” | Data: 17-12-2024 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |