“Konkretnie o marketingu i sprzedaży” to konferencja organizowana pod szyldem agencji Artura Jabłońskiego digitalk, w trakcie której jej eksperci oraz zaproszeni goście podzielą się wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych – od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.
Co wyróżnia konferencję “Konkretnie o marketingu i sprzedaży”?
Marketing i sprzedaż to zespół komplementarnych działań, o których sukcesie decyduje nie tylko merytoryka kampanii (komunikacja, strategia, narzędzia), lecz również – jeśli nie przede wszystkim – procesy i ludzie. Dlatego każda prezentacja oparta będzie na autorskich analizach i case studies – eksperci przedstawią wyniki kampanii od osiąganych liczb po schematy i harmonogramy działań, które do nich doprowadziły.
Co więcej, na konferencji wystąpią wyłącznie praktycy – pracownicy i współpracownicy digitalk oraz zaproszeni goście – zajmujący się na co dzień tematami, które poruszą.
W programie wydarzenia znajdą się tematy, m.in.:
- Jak w 6 pozornie prostych, a w praktyce wymagających krokach przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy – i jak ją wdrożyć?
- Jak rekrutować specjalistów do działu marketingu i/lub sprzedaży?
- Jak automatyzować marketing i sprzedaż?
- Jak zarządzać projektami marketingowymi w firmie – od procesów własnych po współpracę z firmami zewnętrznymi, np. agencjami czy konsultantami?
- Jak podnieść sprzedaż w branży B2C i B2B?
- Jak zmiany związane z prywatnością wpłyną na obszar analityki internetowej w 2022 roku?
- Jak poukładać współpracę marketingu i sprzedaży w firmie?
Na scenie wystąpią: Artur Jabłoński (CEO digitalk), Agata Banaszkiewicz (COO digitalk), Maja Czerwińska (Head of Excellence digitalk), Marek Gwóźdź (Marketing Manager/Facebook Ads Specialist digitalk), Adrianna Kasprzak (CEO Naturalne Atelier), Mateusz Machulski (Google Ads Specialist digitalk).
Konferencja skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli biznesów, menadżerów oraz osób, którym zależy na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych generujących sprzedaż.
Posiadacze aktualnych certyfikatów mogą wziąć udział z 10% zniżką od aktualnej ceny, prosimy o kontakt na: kontakt@dimaq.eu
Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt
Konferencja Konkretnie o marketingu i sprzedaży | Data: 22-04-2022 | Punkty: 10; 30 | Przejdź do wydarzenia | |