• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Impact Seminar #MarketingB2B

17 października 2018

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Impact Seminar#5/2018  #MarketingB2B  – Jak efektywnie wykorzystać digital?

Ty razem zapraszamy do Warszawy!

Wykłady:

  • Design thinking w B2B – Piotr Wojciechowski, Fuzers
  • Budowanie wartości produktu na rynku abonamentowym , czyli czego B2B może nauczyć się od B2C – Zbigniew Wierzchowski, Ringier Axel Springer Polska
  • Efektywny content marketing – w jaki sposób tworzyć treści, żeby Excel się zgadzał – Grzegorz Miłkowski, Content House
  • Marketing automation – Michał Grabacki, Ringier Axel Springer Polska

Warsztaty:

  • Marketing Automation w B2B – ile kosztuje, kiedy warto zainwestować? – Michał Grabacki, Ringier Axel Springer Polska
  • Budowanie wartości produktu na rynku abonamentowym – część praktyczna – Zbigniew Wierzchowski, Ringier Axel Springer Polska
  • Uwodzenie w social sellingu – Artur Roguski, dfusion communication, whysosocial.pl

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Impact Seminar #MarketingB2B Data: 25-10-2018 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Impact Seminars –  eksperckie spotkania w mniejszym gronie poświęcone konkretnym zagadnieniom dotyczącym trendów konsumenckich, nowych formatów reklamowych czy kwestii pomiaru aktywności online.

Impact Seminar#5/2018  #MarketingB2B  – Jak efektywnie wykorzystać digital?

Ty razem zapraszamy do Warszawy!

Wykłady:

  • Design thinking w B2B – Piotr Wojciechowski, Fuzers
  • Budowanie wartości produktu na rynku abonamentowym , czyli czego B2B może nauczyć się od B2C – Zbigniew Wierzchowski, Ringier Axel Springer Polska
  • Efektywny content marketing – w jaki sposób tworzyć treści, żeby Excel się zgadzał – Grzegorz Miłkowski, Content House
  • Marketing automation – Michał Grabacki, Ringier Axel Springer Polska

Warsztaty:

  • Marketing Automation w B2B – ile kosztuje, kiedy warto zainwestować? – Michał Grabacki, Ringier Axel Springer Polska
  • Budowanie wartości produktu na rynku abonamentowym – część praktyczna – Zbigniew Wierzchowski, Ringier Axel Springer Polska
  • Uwodzenie w social sellingu – Artur Roguski, dfusion communication, whysosocial.pl

 

Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska