Podczas wrześniowej edycji Impact Day będziemy pochylać się nad zjawiskiem #Experience w digital. Nakreślimy psychologiczną perspektywę emocji i mechanizmów, które oddziałują na konsumentów. Przybliżymy szalenie dziś ważną rolę technologii w budowaniu customer experience. Na przykładach kilku znanych marek pokażemy czym jest brand experience, a wraz z topowymi managerami podyskutujemy nad znaczeniem „CEO as a brand”.
Uczestnicy Impact Day #Experience będą mogli nie tylko słuchać o tym, jak kreować doświadczenia dla klientów, ale także osobiście doświadczać uczty dla zmysłów w przestrzeni okołokonferencyjnej. Jakiej? Przekonaj się odwiedzając 6 września PGE Narodowy w Warszawie.
Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji – zarejestruj się już dziś za pomocą otrzymanego w oddzielnej korespondencji linku z Eventbrite (jeśli nie możesz znaleźć linku, napisz: komunikacja@mediaimpact.pl).
Pamiętaj – liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. Zaproszenia na konferencję są bezpłatne dla klientów Grupy Onet-RAS Polska, którzy zarejestrują się do 20 sierpnia lub do wyczerpania puli. Po tej dacie zaproszenia będą do nabycia w cenie 599 zł.
Punktacja za ten event: Uczestnik- 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
IMPACT DAY #EXPERIENCE | Data: 06-09-2017 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |