• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

IMPACT DAY #EXPERIENCE

1 października 2018

Podczas wrześniowej edycji Impact Day będziemy pochylać się nad zjawiskiem #Experience w digital. Nakreślimy psychologiczną perspektywę emocji i mechanizmów, które oddziałują na konsumentów. Przybliżymy szalenie dziś ważną rolę technologii w budowaniu customer experience. Na przykładach kilku znanych marek pokażemy czym jest brand experience, a wraz z topowymi managerami podyskutujemy nad znaczeniem „CEO as a brand”.

Uczestnicy Impact Day #Experience będą mogli nie tylko słuchać o tym, jak kreować doświadczenia dla klientów, ale także osobiście doświadczać uczty dla zmysłów w przestrzeni okołokonferencyjnej. Jakiej? Przekonaj się odwiedzając 6 września PGE Narodowy w Warszawie.

Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji – zarejestruj się już dziś za pomocą otrzymanego w oddzielnej korespondencji linku z Eventbrite (jeśli nie możesz znaleźć linku, napisz: komunikacja@mediaimpact.pl).

Pamiętaj – liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. Zaproszenia na konferencję są bezpłatne dla klientów Grupy Onet-RAS Polska, którzy zarejestrują się do 20 sierpnia lub do wyczerpania puli. Po tej dacie zaproszenia będą do nabycia w cenie 599 zł.

Punktacja za ten event: Uczestnik- 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

IMPACT DAY #EXPERIENCE Data: 06-09-2017 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Podczas wrześniowej edycji Impact Day będziemy pochylać się nad zjawiskiem #Experience w digital. Nakreślimy psychologiczną perspektywę emocji i mechanizmów, które oddziałują na konsumentów. Przybliżymy szalenie dziś ważną rolę technologii w budowaniu customer experience. Na przykładach kilku znanych marek pokażemy czym jest brand experience, a wraz z topowymi managerami podyskutujemy nad znaczeniem „CEO as a brand”.

Uczestnicy Impact Day #Experience będą mogli nie tylko słuchać o tym, jak kreować doświadczenia dla klientów, ale także osobiście doświadczać uczty dla zmysłów w przestrzeni okołokonferencyjnej. Jakiej? Przekonaj się odwiedzając 6 września PGE Narodowy w Warszawie.

Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji – zarejestruj się już dziś za pomocą otrzymanego w oddzielnej korespondencji linku z Eventbrite (jeśli nie możesz znaleźć linku, napisz: komunikacja@mediaimpact.pl).

Pamiętaj – liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. Zaproszenia na konferencję są bezpłatne dla klientów Grupy Onet-RAS Polska, którzy zarejestrują się do 20 sierpnia lub do wyczerpania puli. Po tej dacie zaproszenia będą do nabycia w cenie 599 zł.

Punktacja za ten event: Uczestnik- 20 pkt, Prelegent – 40 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska