• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

IMPACT SEMINAR – Insight into 2018

1 października 2018

Jakie trendy i zjawiska ukształtują rynek, jak na nie zareagują przedsiębiorstwa i jaki będzie marketer 2017. Główne punkty na mapie rynku digital w 2018.

  1. Tech-Konsument 2018: oczekiwania, potrzeby, decyzje i wybory – Prelegent Paweł Ciacek, MillwardBrown
  2. Design trends 2018 – Prelegent Bartłomiej Kozłowski, Grupa Onet-RAS Polska
  3. Jak blockchain zmieni customer experience – Prelegent Szymon P. Pepliński,  Gamenation, Hotel Online
  4. Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze?  – Prelegent – Łukasz Grass, red. Nacz. Bussines Insider

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

IMPACT SEMINAR – Insight into 2018 Data: 05-12-2017 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jakie trendy i zjawiska ukształtują rynek, jak na nie zareagują przedsiębiorstwa i jaki będzie marketer 2017. Główne punkty na mapie rynku digital w 2018.

  1. Tech-Konsument 2018: oczekiwania, potrzeby, decyzje i wybory – Prelegent Paweł Ciacek, MillwardBrown
  2. Design trends 2018 – Prelegent Bartłomiej Kozłowski, Grupa Onet-RAS Polska
  3. Jak blockchain zmieni customer experience – Prelegent Szymon P. Pepliński,  Gamenation, Hotel Online
  4. Kontent marzeń, czyli na co czekają dziennikarze?  – Prelegent – Łukasz Grass, red. Nacz. Bussines Insider

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska