14 edycja FORUM IAB In Trust We Trust odbędzie się już 6, 7 i 8 października br. w formule online. Wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu.
Kryzys, wywołany pandemią COVID-19, wpłynął nie tylko na gospodarkę, ale również na nasze życie codzienne. Podstawą (od)budowania relacji między firmami, instytucjami, a społeczeństwem jest szeroko pojęte zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Kluczowe znaczenie ma między innymi dostarczanie społeczeństwu rzetelnych informacji, zwiększanie poczucia bezpieczeństwa i obniżanie niepokoju. Epidemia zwiększyła nieufność Polaków na dużą skalę, co wymaga dostosowania się biznesu do nowej rzeczywistości.
Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół problematyki zaufania w czasach kryzysu. Co roku jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w szeroko pojętej branży marketingu, organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Od trzynastu już lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń. Jak co roku wydarzenie zgromadzi przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji reklamowych i firm technologicznych.
Posiadacze ważnych certyfikatów DIMAQ Basic i Professional mogą wziąć udział w cenie z rabatem – 100 zł
Punktacja za ten event:
Uczestnik – 30 pkt (pakiet offline lub online)
Prelegent – 50 pkt
FORUM IAB 2020 – In Trust We Trust | Data: 06-10-2020 | Punkty: 30, 50 | Przejdź do wydarzenia | |