E-commerce Standard. To ponad 25 prelegentów, kilkanaście prezentacji, 5 warsztatów i impreza wieczorna, a także ukaże się drukowana wersja raportu E-commerce Standard.
W programie m.in.:
- CASE STUDY: Personalizacja oferty, czyli skuteczny system rekomendacji w środowisku wielokanałowym. Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska
- CASE STUDY: Epidemia ślepoty reklamowej i dochodowość klientów cyfrowych. Adam Miziołek,Dyrektor Biura Sprzedaży Mobilnej i Online, PKO BP
- CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu? Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych, Polkomtel Sp. z o.o.
- CASE STUDY: Jak zbudować e-commerce w B2B i osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki online? Jolanta Gałązka, Dyrektor logistyki, Grupa Tubądzin
- CASE STUDY: Komunikacja i zamykanie sprzedaży w B2B. Jacek Popko, Chief of Consulting, RST Software Masters / Founder Usability LAB Monika Stelmach, Lider Komunikacji ds. Rynków Zagranicznych, Trans.eu Group
- CASE STUDY: Najważniejsze wyzwania sprzedaży w mobile – jak sobie z nimi radzić? Maciej Ziemczonek, Performance & Outbound Marketing Manager, Domodi.pl
- Warsztat: Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?
- Warsztat: E-commerce w B2B. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży wykorzystując kanał online?
- Warsztat: E-procing, czyli jak tworzyć i komunikować ceny w e-commerce.
- Warsztat: Optymalizacja istniejącego sklepu internetowego – co poprawić, by zwiększyć sprzedaż?
- Warsztat: Jak efektywnie tworzyć reklamy Google Ads dla e-commerce.
Dla osób z ważnym certyfikatem organizatorzy przygotowali specjalną zniżkę. Przy rejestracji w polu „Kody Promocyjne” należy wpisać – DIMAQ. Ta zniżka obowiązuje tylko przy rejestracji do 14 września.
Punktacja za ten event: Uczestnik – 20 pkt, Prelegent – 40 pkt
E-commerce Standard | Data: 25-09-2018 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |