• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

DIMAQ Voice – edycja #65

25 listopada 2025

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30  

Marketing, który wpływa na decyzje – jak budować strategię, która zmienia firmę

Dorota Jeżewska, Ekspert niezależny, djezewska.pl

Z prezentacji dowiesz się:

  • Co naprawdę decyduje o skuteczności marketingu i jak odróżnić działania operacyjne od strategicznych?
  • Dlaczego większość strategii marketingowych zawodzi oraz jakich błędów unikać, aby marketing był partnerem biznesu, a nie „działem od kreacji”?
  • Jak krok po kroku budować strategię opartą na danych, spójnym pozycjonowaniu i współpracy działów, taką, która realnie wspiera decyzje w firmie?

 

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00  

Dlaczego AI nie naprawi złego briefu (ale świetnie go obnaży)

Iwona Tuźnik, Consumer Insights Manager, BAT

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jak wykorzystać AI do diagnozowania jakości briefu – od efektu lustra po szybkie testowanie założeń w iteracyjnych pętlach BOEC;
  • Co łączy i różni prompt od briefu oraz jak narzędzia takie jak Clarity Score i Reverse Brief 2.0 pomagają tworzyć zadania jednoznaczne, kompletne i odporne na interpretacyjne „dziury”?
  • Jak zmienia się rola stratega w świecie AI – od twórcy dokumentów do projektanta ram, kryteriów i definicji, które decydują o jakości całego procesu?

 

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:35  

Marketing 50+ – jak brak synchronizacji produktu i komunikacji prowadzi do katastrofy i jak jej uniknąć?

Monika Boczek, Doradca marketingowy

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jak naprawdę zachowują się i czego potrzebują konsumenci 50+ i 60+ oraz czym różnią się od młodszych grup, także w kontekście decyzji zakupowych i motywacji?
  • Skąd biorą się największe nieporozumienia marek z dojrzałymi konsumentami oraz jakie błędy w produkcie i komunikacji najczęściej prowadzą do rynkowych wpadek?
  • Jak tworzyć rozwiązania, które trafiają w potrzeby pokolenia 50+ i 60+?
DIMAQ Voice – edycja #65 Data: 16-12-2025 Punkty: 5 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30  

Marketing, który wpływa na decyzje – jak budować strategię, która zmienia firmę

Dorota Jeżewska, Ekspert niezależny, djezewska.pl

Z prezentacji dowiesz się:

  • Co naprawdę decyduje o skuteczności marketingu i jak odróżnić działania operacyjne od strategicznych?
  • Dlaczego większość strategii marketingowych zawodzi oraz jakich błędów unikać, aby marketing był partnerem biznesu, a nie „działem od kreacji”?
  • Jak krok po kroku budować strategię opartą na danych, spójnym pozycjonowaniu i współpracy działów, taką, która realnie wspiera decyzje w firmie?

 

Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00  

Dlaczego AI nie naprawi złego briefu (ale świetnie go obnaży)

Iwona Tuźnik, Consumer Insights Manager, BAT

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jak wykorzystać AI do diagnozowania jakości briefu – od efektu lustra po szybkie testowanie założeń w iteracyjnych pętlach BOEC;
  • Co łączy i różni prompt od briefu oraz jak narzędzia takie jak Clarity Score i Reverse Brief 2.0 pomagają tworzyć zadania jednoznaczne, kompletne i odporne na interpretacyjne „dziury”?
  • Jak zmienia się rola stratega w świecie AI – od twórcy dokumentów do projektanta ram, kryteriów i definicji, które decydują o jakości całego procesu?

 

Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:35  

Marketing 50+ – jak brak synchronizacji produktu i komunikacji prowadzi do katastrofy i jak jej uniknąć?

Monika Boczek, Doradca marketingowy

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jak naprawdę zachowują się i czego potrzebują konsumenci 50+ i 60+ oraz czym różnią się od młodszych grup, także w kontekście decyzji zakupowych i motywacji?
  • Skąd biorą się największe nieporozumienia marek z dojrzałymi konsumentami oraz jakie błędy w produkcie i komunikacji najczęściej prowadzą do rynkowych wpadek?
  • Jak tworzyć rozwiązania, które trafiają w potrzeby pokolenia 50+ i 60+?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska