Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30
Marketing, który wpływa na decyzje – jak budować strategię, która zmienia firmę
Dorota Jeżewska, Ekspert niezależny, djezewska.pl
Z prezentacji dowiesz się:
- Co naprawdę decyduje o skuteczności marketingu i jak odróżnić działania operacyjne od strategicznych?
- Dlaczego większość strategii marketingowych zawodzi oraz jakich błędów unikać, aby marketing był partnerem biznesu, a nie „działem od kreacji”?
- Jak krok po kroku budować strategię opartą na danych, spójnym pozycjonowaniu i współpracy działów, taką, która realnie wspiera decyzje w firmie?
Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00
Dlaczego AI nie naprawi złego briefu (ale świetnie go obnaży)
Iwona Tuźnik, Consumer Insights Manager, BAT
Z prezentacji dowiesz się:
- Jak wykorzystać AI do diagnozowania jakości briefu – od efektu lustra po szybkie testowanie założeń w iteracyjnych pętlach BOEC;
- Co łączy i różni prompt od briefu oraz jak narzędzia takie jak Clarity Score i Reverse Brief 2.0 pomagają tworzyć zadania jednoznaczne, kompletne i odporne na interpretacyjne „dziury”?
- Jak zmienia się rola stratega w świecie AI – od twórcy dokumentów do projektanta ram, kryteriów i definicji, które decydują o jakości całego procesu?
Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:35
Marketing 50+ – jak brak synchronizacji produktu i komunikacji prowadzi do katastrofy i jak jej uniknąć?
Monika Boczek, Doradca marketingowy
Z prezentacji dowiesz się:
- Jak naprawdę zachowują się i czego potrzebują konsumenci 50+ i 60+ oraz czym różnią się od młodszych grup, także w kontekście decyzji zakupowych i motywacji?
- Skąd biorą się największe nieporozumienia marek z dojrzałymi konsumentami oraz jakie błędy w produkcie i komunikacji najczęściej prowadzą do rynkowych wpadek?
- Jak tworzyć rozwiązania, które trafiają w potrzeby pokolenia 50+ i 60+?
| DIMAQ Voice – edycja #65 | Data: 16-12-2025 | Punkty: 5 | Przejdź do wydarzenia | |
