#DataDrivenDOOH to cykl 3 wydarzeń online, w którym z pomocą ekspertów przekażemy najnowszą wiedzę w obszarze najdynamiczniej rozwijającego się segmentu OOH.
Gromadzimy terabajty danych, których przetwarzanie stanowi nie lada wyzwanie. To dane są sercem komunikacji opartej na digitalu – także tej jego części, która na rynku mediów zaczyna wrzucać drugi bieg. To Digital OOH – najszybciej rosnący segment całego rynku reklamy Out-of-Home. Co to oznacza w praktyce? Jak Digital OOH na naszych oczach staje się Data-Driven Digital OOH?
Przyjrzymy się tym rozwiązaniom, które są na wczesnym bądź dojrzałym już etapie wdrożeń oraz sprawdzimy, jakich narzędzi cyfrowych oczekuje rynek. Świat cyfrowych innowacji to podróż i przygoda wciągająca i niezwykle fascynująca. Zapraszamy na pokład!
- 10 listopada – Koniec analogowego Outdooru. Nowe dane
- 24 listopada – Dane jako wyzwanie. Sztuczna inteligencja w DOOH
- 8 grudnia – Best practices. Dane vs przekonania
Punktacja za ten event: Uczestnik – 2 pkt , Prelegent – 25 pkt
Best practices. Dane vs przekonania | Data: 08-12-2022 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |