Agencja content marketingowa Scoop uruchamia Content School: pierwsze na rynku szkolenie on-line z content marketingu oparte na mechanizmach grywalizacji.
Kurs Content School by Scoop obejmuje 7 rozdziałów zawierających aż 56 lekcji, zapewniających kompleksową i praktyczną wiedzę z obszaru content marketingu.
Szkolenie rozpoczyna się lekcjami na temat celów i historii content marketingu, a następnie przechodzi do zagadnień związanych z tworzeniem strategii contentowej, doborem narzędzi, definiowaniem KPI oraz narzędziami pomiaru efektywności kampanii. Dużo uwagi poświęca także konkretnym narzędziom content marketingu: treściom tekstowym, wizualnym i video, blogosferze i współpracy z influncerami, WoMM, social/native ads oraz viralom. Oddzielny rozdział porusza także zagadnienia związane z RODO oraz prawami autorskimi w tworzeniu treści.
Za każde prawidłowo wykonane zadanie uczestnik szkolenia otrzymuje punkty, które po zakończeniu całego kursu może wymienić na punkty recertyfikacyjne DIMAQ.
Punktacja za to szkolenie: Uczestnik – 40 pkt
Content School by SCOOP – szkolenie otwarte | Data: 30-11-2019 | Punkty: 40 | Przejdź do wydarzenia | |