• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Shopper Day 2022

3 października 2022

Shopper Day 2022 to już piąta edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w retailu.

Dwa czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska” oraz „Handel” – łączą siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowują program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów.

Zagadnienia:

  • Jak zmieniło się oblicze e-handlu, jakie są dziś strategie detalistów, jak skorzystać z boomu e-commerce?
  • Jak utrzymać lojalność konsumentów, gdy aplikacje q-commerce biją kolejne rekordy, obiecując dostawy nawet w 10 minut?
  • Na ile omnichannel i marketplace’y mogą stanowić broń w rękach tradycyjnych sieci handlowych w rywalizacji z internetowymi gigantami?
  • I czy młode pokolenie wybierze zakupy na ulubionych platformach społecznościowych?

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ mogą otrzymać rabat 10% – skontaktuj się z organizatorem malgorzata.tusiewicz@media.com.pl

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Shopper Day 2022 Data: 19-10-2022 Punkty: 10, 30 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Shopper Day 2022 to już piąta edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w retailu.

Dwa czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska” oraz „Handel” – łączą siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowują program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, które mają ostatecznie wpływ na sukces biznesowy marek i detalistów.

Zagadnienia:

  • Jak zmieniło się oblicze e-handlu, jakie są dziś strategie detalistów, jak skorzystać z boomu e-commerce?
  • Jak utrzymać lojalność konsumentów, gdy aplikacje q-commerce biją kolejne rekordy, obiecując dostawy nawet w 10 minut?
  • Na ile omnichannel i marketplace’y mogą stanowić broń w rękach tradycyjnych sieci handlowych w rywalizacji z internetowymi gigantami?
  • I czy młode pokolenie wybierze zakupy na ulubionych platformach społecznościowych?

Posiadacze aktualnych certyfikatów DIMAQ mogą otrzymać rabat 10% – skontaktuj się z organizatorem malgorzata.tusiewicz@media.com.pl

Punktacja za ten event: Uczestnik – 10 pkt, Prelegent – 30 pkt

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska