28 marca 2019 podczas uroczystej Gali zostały ogłoszone wyniki konkursu EB Kreator, organizowanego przez GoldenLine. Konkurs został objęty patronatem DIMAQ.  Statuetkę i tytuł EB Kreator 2018 otrzymały ostatecznie firmy: DGS Poland / DGS Business Services, IKEA Retail, Dunning, Kruger &Associates, FFW Communication, PwC Polska, McDonald’s Polska oraz Lidl.

O wyborze zwycięzców zadecydowało Jury w składzie: Adam Wąsik (Pracownia EB GoldenLine), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Zyta Machnicka (Lightness), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Urszula Zając-Pałdyna (HR na obcasach), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital), Iwona Grochowska (Nais).

Laureaci odebrali nagrody w 7 kategoriach:

Najlepsza zakładka “Kariera”

W kategorii zakładka kariera wyróżnione zostały firmy:

  • DGS Poland / DGS Business Services
  • Landingi.pl
  • Cinkciarz.pl

Statuetkę EB Kreatora otrzymała firma DGS Poland / DGS Business Services. Jury doceniło zakładkę karierową  przede wszystkim za podejście do tematu, realizację i autentyczność.

Najlepsze wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

W tej kategorii nominacje do nagrody otrzymał firmy:

  • IKEA Retail
  • Jeronimo Martins Polska
  • Arla Global Shared Services
  • Zakłady Mięsne Henryk Kania
  • Agora

Film wizerunkowo-rekrutacyjny IKEA Retail uzyskał najwyższą ocenę Jury za świetną produkcję pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy.

Najlepsza kampania social media

Za najlepszą kampanię w mediach społecznościowych wyróżniono firmy:

  • PwC
  • Jysk
  • PZU
  • Ikea Retail
  • Capgemini Polska

Firma PwC, szukając konsultantów do działu audytu, zrealizowała kampanię rekrutacyjną w formie vloga.

Najlepsza akcja rekrutacyjna

W kategorii ‘najlepsza akcja rekrutacyjna’ nominowano firmy:

  • McDonald’s Polska
  • Volvo Polska
  • PwC
  • KMD Poland
  • Performante

Akcja McDonald’s Polska została doceniona przede wszystkim za dobrze przygotowaną kampanię i świetne rozpoznanie potrzeb grupy docelowej.

Najlepsza kampania employerbranding

Wewnętrzna kampania employerbranding zrobiła największe wrażenie na Jury w przypadku firm:

  • Dunning, Kruger & Associates
  • Santander Bank Polska
  • 10Clouds
  • Empik
  • FABRYKI MEBLI FORTE

Firma otrzymała statuetkę za niestandardowy pomysł i ciekawą inicjatywę zgodną z wartościami firmy, a także za personalizację i autentyczne celebrowanie obecności ludzi na pokładzie.

Najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne

Firmy nominowane w kategorii ‘ najlepsze ogłoszenie rekrutacyjne’ to:

  • FFW Communication
  • AmRest (Starbucks)
  • Chroma
  • DHL Express (Poland)
  • mBank

Agencja reklamowa FFW Communication w swoich ogłoszeniach skupiła się na doszlifowanej graficznie formie, nowoczesnych środkach przekazu i treściach oddających charakter firmy.

Nagroda Jury

Jury przyznało nagrodę specjalną firmie Lidl. Pracodawca został doceniony za wielokanałowość, dobry dobór mediów i kreowanie trendów po swojemu.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy!

Więcej informacji o konkursie na stronie www.ebkreator.pl.