7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania się przedstawicieli branży marketingowej twarzą w twarz. Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu– członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Wydarzenie jest objete akredytacją DIMAQ.


W ostatnich miesiącach jesteśmy świadkami ogromnych transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie. Właśnie te zagadnienia będą głównym nurtem przewodnim zbliżającego się spotkania marketingowców z całej Polski.

Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli automatycznie zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategi ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także budowania contentu czy video marketingu. Na scenie tegorocznego GMC pojawi się wielu znakomitych gości.
Po dwuletniej przerwie od wystąpień publicznych będzie można wysłuchać prelekcji Janiny Bąk, autorki bloga JaninaDaily.com oraz naczelnej analityczki danych marketingowych w kraju. Obok niej w trakcie dwudniowego wydarzenia pojawią się także dr Aleksander Poniewierski, Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Paweł Tkaczyk, Przemysław Modrzewski, Senior Analytical Lead, Google Polska, Grzegorz Miecznikowski, Maciej Martowicz, Maciej Szamowski, Brand Strategist, TikTokJacek Dziura, CMO, Grupa iCEA, Marta Burchard, Digital Specialist, Grupa MTP, Dominika Bucholc, Marketing & Sales Specialist, Bilot, Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Bartosz Pilc, Radca prawny, CORE Law, Ewa Schreiber, Head of strategic project department, Ringer Axel Springer Polska, Marcin Świejkowski, Senior Strategy Planner, Ringier Axel Springer Polska, Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Polska, Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo, Magdalena Jóźwiak-Antczak, Brand Strategy & Sustainability Manager, Ringier Axel Springer Polska, Emil Nowiński, Onet Marketing Manager, Ringier Axel Springer Polska, Natalia Jędrzejczyk, Business Owner / Team Leader, Whites, Magdalena Sprawka, Content Project Manager, Whites, Jadwiga Kijak, Head of Research, Mobee Dick oraz przedstawiciel KUBOTA.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 30 punktów recertyfikacyjnych za udział w wydarzeniu stacjonarnym oraz 10 punktów za udział online. Mamy również dla Was rabat na zakup biletu na wydarzenie w formie stacjonarnej w wysokości 30%. Aby otrzymać kod zniżkowy, prosimy o wiadomość na kontakt@dimaq.eu

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa https://goldenmarketing.pl/poznan/ .