AKADEMIA DIMAQ Professional
Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE!
Miejsce: ONLINE / Warszawa
Liczba godzin (45 min): 27
Cena: od 4200 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
OBECNIE SZKOLENIE ODBYWA SIĘ W DWÓCH TRYBACH DO WYBORU:
STACJONARNIE w Warszawie:
-
trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie
-
koszt szkolenia w formie stacjonarnej to: 4800 zł netto
ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizując program szkolenia stacjonarnego.
-
trwa 8 dni po 2,5 godziny dziennie
-
koszt szkolenia w formie online to: 4200 zł netto
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Poznasz terminy, definicje i dobre praktyki, dzięki czemu usprawnisz swoją komunikację z innymi podmiotami, w tym dostawcami usług
- Dowiesz się, jak analizować dane, zdefiniować cele i grupę docelową kampanii oraz mierzyć jej skuteczność
- Poznasz efektywne metody promocji
- Zgłębisz tajniki content marketingu i komunikacji w social mediach
- Dowiesz się, czym jest marketing mobilny i jak go wykorzystać w działaniach komunikacyjnych
- Poznasz podstawowe zapisy prawne, których marketer musi przestrzegać
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla osób, które zawodowo zajmują się e-marketingiem lub marketingiem i chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności swoje kwalifikacje z zakresu digitalu. W szczególności dla:
- digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy bezpośrednio zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu;
- doświadczonych marketerów, którzy chcą również samodzielnie prowadzić działania online;
- praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe;
- ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy wspierają swoich klientów najwyższą jakością praktycznej wiedzy.
Szkolenie obejmuje cały zakres wiedzy weryfikowanej przez egzamin DIMAQ Professional.
Metody pracy
- interaktywny wykład
- moderowana dyskusja między uczestnikami
- ćwiczenia praktyczne
- burza mózgów
- quiz
- próbny egzamin
- kejsy z rynku
Program szkolenia
Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:
- Digital marketing -podstawy
- Strategia i planowanie
- Współpraca klient- agencja
- E-mail marketing
- Search Engine Marketing
- Display advertising i programmatic
- Content marketing i webwriting
- Social Media
- Video advertising
- Mobile marketing
- E-commerce
- Analityka internetowa i user experience
- Prawo w internecie
- Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu.
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiem case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć zarówno osoby z doświadczeniem jak i początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Poznaj opinie uczestników szkolenia
- Ciekawe szkolenie, które dobrze porządkuje wiedzę niezbędną podczas procesu certyfikacji. Dużo przykładów branżowych, które ilustrują kolejne zagadnienia. Szczególnie warto polecić osobom, które stawiają pierwsze kroki w digital marketingu.
- Polecam każdemu, kto chce pozyskać nowe kompetencje z zakresu marketingu internetowego.
- Świetnie przygotowany prowadzący, dobre i aktualne materiały, zróżnicowany tryb zajęć. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę z zakresu nowych technik marketingowych.
- Szkolenie niezwykle merytoryczne, przystosowane do poziomu wiedzy uczestników, przygotowujące do egzaminu bardzo dobrze.
- Szkolenie bardzo merytoryczne – do polecenia każdemu przedsiębiorcy z branży marketingowej / digital.
- Niesamowicie merytoryczne szkolenie, które bardzo mocno rozszerza poziom wiedzy uczestników, przygotowując ich na egzamin DIMAQ. Na pochwałę zasługuje również prowadzący, który nie tylko potrafił przekazać skondensowaną wiedzę specjalistyczną w bardzo przystępny sposób, ale również poparł ją ciekawymi case’ami, a także własnym know-how. Szkolenie będę polecać innym specjalistom, bez cienia wątpliwości!
- Szkolenie było świetne. Super wykładowca i szkoleniowiec, wniósł bardzo wiele wartości dzięki swojej otwartości i zaangażowaniu. Doskonały poziom.
- Szkolenie bardzo merytoryczne.
-
Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.
-
Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.
-
Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.
-
Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.
-
Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.
-
Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂
*opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku
Opinie o DIMAQ
Szkolenie w formie online dla 1 os. to 4200 zł netto
Szkolenie w formie stacjonarnej dla 1 os. to 4800 zł netto
Cena zawiera:
27 godzin warsztatowych (45 min)
materiały w wersji elektronicznej
dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę
ćwiczenia praktyczne
24 próbne pytania egzaminacyjne
Podejście do egzaminu DIMAQ
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
Artur Maciorowski
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Bartosz Paczyński
Trener, konsultant i strateg z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Od 2008 roku w branży digital marketingu. Właściciel agencji marketingowej Content Hero. Wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego. Certyfikowany Partner Google.
Pracował m.in. dla Manpower Group, Dassault Systemes, Bureau Veritas Polska, Reiffeisen Bank Polska, 99 Rent, BNP Paribas, Centrum Nauki Kopernik, Axel Springer Polska, Calypso Fitness, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Finansów, Europejskie Centrum Konsumenckie, Almatur i wielu innych.
Michał Szczur
Digital Activation Manager, Mindshare – od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare.
Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Jacek Szostak
Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ
- Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
- Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
- Zawiera zarówno pytania jednokrotnego jak i wielokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
- Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
- Zalicza wynik min. 70%.
- Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Professional.
(Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych