AKADEMIA DIMAQ Basic
Kompleksowe szkolenie z digital marketingu
W TRYBIE STACJONARNYM LUB ONLINE!
Miejsce: ONLINE / Warszawa
Liczba godzin (45 min): 27
Cena: od 3600 zł netto
Dofinansowanie: TAK
Weź udział
Szkolenie STACJONARNE w Warszawie:
-
trwa 4 dni po 6,5 godz. dziennie
-
koszt szkolenia w formie stacjonarnej to: 4200 zł netto
Szkolenie ONLINE – w formie interaktywnego live’a, całkowicie realizujące program szkolenia stacjonarnego
-
rozłożone na 8 sesji szkoleniowych po 2,5 godz. dziennie
-
koszt szkolenia w formie online to: 3600 zł netto
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
- Zaznajomisz się z terminami, definicjami i dobrymi praktykami e-marketingu
- Dowiesz się, jak budować strategię komunikacji online
- Dowiesz się jak projektować serwisy www
- Poznasz tajniki współpracy z dostawcami usług e-marketingowych
- Dowiesz się jak prowadzić skuteczny e-mail i video marketing
- Poznasz istotę marketingu w wyszukiwarce, marketingu mobilnego i e-commerce
- Poznasz podstawowe aspekty prawne dotyczące e-marketingu
Dla kogo jest to szkolenie?
- właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
- studentów i absolwentów różnych kierunków, którzy chcą pracować w e-marketingu – bardzo dynamicznej branży nieustannie potrzebującej nowych specjalistów;
- marketerów, którzy zlecają działania operacyjne z e-marketingu innym podmiotom;
- specjalistów i menedżerów ds. sprzedaży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy do lead generation;
- project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji
Metody pracy
- interaktywny wykład
- moderowana dyskusja
- ćwiczenia w wirtualnych pokojach
- burza mózgów
- angażujące powtórki, quizy
- próbny test
- kejsy z rynku
Program szkolenia
Uwaga. Szkolenie w trybie stacjonarnym trwa 4 dni po 6,5 godziny dziennie,
szkolenie w trybie online to 8 spotkań po 2,5 godziny dziennie:
Dzień 1
Digital marketing – podstawy i trendy
Dzień 2
Strategia i planowanie
Współpraca klient – agencja
Dzień 3
E-mail marketing
Dzień 4
Search Engine Marketing
Dzień 5
Display advertising i programmatic
Content Marketing i Webwriting
Dzień 6
Social media
Video advertising
Dzień 7
Mobile marketing
E-commerce
Dzień 8
Analityka internetowa i user experience
Prawo w internecie
Szkolenie w formie online dla 1 os. to 3600 zł netto
Szkolenie w formie stacjonarnej dla 1 os. to 4200 zł netto
Cena zawiera:
27 godzin warsztatowych (45 min)
materiały w wersji elektronicznej
dodatkowe zadania weryfikujące wiedzę
ćwiczenia praktyczne
24 próbne pytania egzaminacyjne
podejście do egzaminu DIMAQ
Terminy szkoleń
Wybierz termin, aby zarejestrować się na szkolenie:
- Szkolenie prowadzone przez praktyków z kilkunastoletnim stażem w e-marketingu
- Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z naciskiem na ćwiczenie praktycznego wykorzystania prezentowanych pojęć, technik i narzędzi, przy jednoczesnym omówieniu wymagań i zagadnień certyfikacyjnych.
- Szkolenie oparte jest na pracy nad konkretnymi, realnymi przykładami i omawianiu case study.
- Dzięki angażującej formie zajęć osoby początkujące będą w stanie przyswoić poznane zagadnienia.
- Szkolenie prowadzone jest w małych grupach: minimalnie 4 osoby, maksymalnie 12.
Poznaj opinie uczestników!
- Systematyzuje wiedzę i potwierdza kompetencje w obszarze digital marketingu w celu wykorzystania ich w pracy oraz w CV pod kątem rozwoju zawodowego. Dodatkowo jest to potwierdzenie, którym może posługiwać się mój pracodawca.
- Pozytywne opinie specjalistów z branży, pracowników domów mediowych.
- Chcę zdać egzamin certyfikacyjny, by podnieść swoje kwalifikacje zawodowe, a jedyny na rynku polskim prestiżowy certyfikat w digitalu
- Cenny wpis w CV, ale również ugruntowanie wiedzy
- Szkolenie ma renomę, słyszałam od osób wcześniej uczestniczących, że było ciekawie
- Profesjonalnie przygotowane, porządkuje wiedzę, świetnie przygotowuje do egzaminu.
- Mnóstwo wartościowych informacji rozjaśniających rzeczywistość digitalową, usystematyzowanych i logicznie powiązanych. Bardzo pomocne.
- Dużo informacji i przykładów tłumaczących zagadnienia.
- Prezentacje bogate w treść i przykłady. Forma wykładów online rewelacyjna i dobrze dopasowana czasowo tak, aby połączyć możliwość edukacji z pracą. Wszystko poprowadzone przez doświadczoną osobę, a przede wszystkim z umiejętnością przekazywania wiedzy.
- Zebrana ogromna i aktualna wiedza w jednym miejscu.
- Bardzo interesujące treści, przedstawione w uporządkowany sposób, więc nawet jeśli działa się w digitalu, to jest to doskonały sposób na odświeżenie wiedzy i zrobienie w niej porządku 🙂 „Zajawienie” wielu pobocznych wątków i jednoczesne informacje, gdzie można pogłębić wiedzę 🙂
*opinie pochodzą z ankiet ewaluacyjnych ze szkoleń otwartych z 2019 i 2020 roku
Opinie o DIMAQ
Artur Maciorowski
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 12 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 10.000 uczestników. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych”.
Justyna Spytek
Ekspert performance marketingu, z branżą internetową związana od 13 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych Havas Media i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi.
Od 6 lat odpowiedzialna za rozwój w Polsce międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, gdzie wspólnie z zespołem efektywnie prowadzi programy sprzedażowe m.in. dla Home&you, WITTCHEN, 4f, Gino Rossi, New Balance, przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i innowacyjnych narzędzi. Peugeot, IKEA, Tesco, Getin Bank, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direct.
Monika Bartołd
Certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification (IAB Polska, IAB Europe).
Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Digital Space i certyfikowana trenerka Design Thinking.
Wykładowczyni i Członkini Rady Programowej w Collegium Civitas.
Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP.
Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie cyfrowym.
W trakcie 25-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie digital marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet (ZPR Media Group).
W latach 2017-2018 związana zawodowo z IAB Polska, gdzie odpowiadała za koordynację prac grup roboczych oraz za współpracę z ponad 200 firmami z branży reklamowej zrzeszonymi w organizacji.
Jacek Szostak
Media Manager dla marek z portoflio Grupy Żywiec/Heineken Group. Doświadczony innowator z udokumentowaną historią pracy w marketingu i reklamie. Specjalista w zakresie strategii, planowania, badań rynku i procesów biznesowych. Profesjonalista z dużym doświadczeniem praktycznym. Weteran mediów. Pracował jako trener ze specjalistami takich marek jak L’Oreal, Orange, T-Mobile, Disney, Fiat Chrysler Automobiles, Volvo, City Bank, Sandoz, GlaxoSmithKline, Unilever, Roche, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL.
Po szkoleniu potwierdź zdobytą wiedzę
– zdaj egzamin i zdobądź certyfikat DIMAQ
- Każdy uczestnik szkolenia może potwierdzić zdobytą wiedzę egzaminem.
- Egzamin ma formę testu online składającego się z 80 pytań.
- Zawiera pytania jednokrotnego wyboru, bez pytań otwartych.
- Czas na rozwiązanie testu to 60 minut.
- Zalicza wynik min. 75%.
- Uczestnik egzaminu po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje certyfikat DIMAQ Basic.
(Cena szkolenia zawiera koszt egzaminu)
Posiadamy znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno – Szkoleniowych