Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym odcinku DIMAQ Voice Online i dołączenia do inspirujących prelekcji. W marcu będziemy mogli wysłuchać trzech wystąpień:
„O trendach nie tylko w marketingu”
– Anna Ledwoń-Blacha
Co-Founder & Creative Owner w More Bananas
Prelekcja będzie koncentrować się na tym, jak aktualne i nadchodzące trendy wpływają na strategie marketingowe, zachowania konsumentów oraz rozwój technologii. Zrozumienie tych trendów jest kluczowe dla efektywnego planowania i innowacji w każdej dziedzinie. Uczestnicy zdobędą wiedzę, która pomoże im lepiej przewidywać i adaptować się do szybko zmieniającego się świata.
„Zarządzanie treściami produktowymi z wykorzystaniem systemów klasy PIM oraz sztucznej inteligencji”
– Katarzyna Manios,
Digital Commerce Transformation Business Consultant w Unity Group
Podczas prezentacji dowiemy się jak w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych usprawnić system zarządzania treściami produktowymi: od utworzenia przejrzystego modelu danych atrybutów do opisów marketingowych z uwzględnieniem DNA komunikacji marki, elementów SEO oraz z wykorzystaniem systemu PIM oraz AI do ich generowania.
„Centra handlowe przyszłości- case study kampanii z wykorzystaniem AI”
– Edyta Kwiatkowska,
Social Media Specialist w Focus Agency
Focus Agency, we współpracy z Sierra Balmain, zrewolucjonizowała marketing nieruchomości komercyjnych poprzez innowacyjną kampanię social media opartą na sztucznej inteligencji. W ramach kampanii na profilach siedmiu obiektów zarządzanych przez Sierra zapytano użytkowników “Jak powinny wyglądać centra handlowe, aby spełniać oczekiwania klientów?”, a następnie z pomocą sztucznej inteligencji w formie obrazów wizje „centrów handlowych przyszłości” zostały odtworzone dokładnie tak, jak widzieli je użytkownicy. Kampania osiągnęła ponad 5 milionów wyświetleń i blisko 60 tysięcy aktywności. To dowód, że innowacyjne podejście, wsparte sztuczną inteligencją, może przynieść spektakularne rezultaty, podnosząc świadomość marki i wywołując ważne dyskusje na temat przyszłości branży nieruchomości komercyjnych.
Zapraszamy do rejestracji na webinar. Jak zawsze spotykamy się w ostatni wtorek miesiąca – czyli 26 marca o godzinie 15:00 na platformie Live Webinar.