Jeszcze niedawno „attention” było branżowym buzzwordem. Dziś niemal każdy marketer zna to pojęcie, a niemal połowa już korzysta z pomiaru uwagi w swoich kampaniach.
Raport IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry” to punkt zwrotny w postrzeganiu pomiaru jakościowego reklam – pokazuje, że właśnie teraz rynek przechodzi od ciekawostki do potrzeby standaryzacji.
Aż 94% uczestników badania dostrzega wpływ uważności na skuteczność działań marketingowych, a ponad 80% wskazuje na potrzebę pilnej standaryzacji tego wskaźnika. Pora wynieść standardy pomiaru uwagi na wyższy poziom, aby wreszcie zyskała realną wartość biznesową.
Raport będzie miał swoją premierę 20 listopada podczas IAB ExpertPanel.
Podczas spotkania omówimy wyniki badania i wraz z zaproszonymi ekspertami przedstawimy swoją perspektywę dotyczącą tworzenia ram metodologicznych w obszarze attention.
Dla kogo:
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.
Kiedy?
- 20 listopada 2025, g. 10:00 – 12:30
Gdzie?
- STACJONARNIE, Warszawa, Centrum Prasowe PAP, ul. Bracka 6/8
| IAB ExpertPanel: Attention | Data: 20-11-2025 | Punkty: 2 | Przejdź do wydarzenia | |
