• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Budowanie własnej bazy kontaktów z MessageFlow

19 listopada 2025

Budowanie własnej bazy kontaktów z MessageFlow – dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać subskrybentów e-mail, SMS i Push oraz zwiększać zaangażowanie odbiorców.

 

W szybko zmieniającym się środowisku e-commerce coraz trudniej utrzymać skuteczność kampanii płatnych i zbudować stały kanał dotarcia do klientów. Własna baza kontaktów staje się kluczowym źródłem sprzedaży – pod warunkiem, że jest dobrze zaprojektowana, zgodna z RODO i regularnie angażowana.

 

Dołącz do webinaru, w czasie którego pokażemy praktyczny model zbierania i rozwijania bazy marketingowej, od pierwszego zapisu po aktywację nowych subskrybentów. Dowiesz się, jak zwiększać liczbę kontaktów, poprawiać jakość danych i wykorzystywać je w komunikacji wielokanałowej.

 

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • które metody pozyskiwania kontaktów (email/SMS/Push) działają najlepiej w e-commerce,
  • jakie elementy decydują o skuteczności mechanizmów zapisu i konwersji,
  • co powinno znaleźć się w pierwszych komunikatach, aby odbiorcy zaczęli się angażować,
  • na czym oprzeć wstępną segmentację i utrzymanie jakości bazy,
  • w jaki sposób wykorzystać bazę w komunikacji cross-channel, by zwiększać sprzedaż.

Webinar jest skierowany do osób odpowiedzialnych za wzrost, CRM, komunikację i sprzedaż w e-commerce.

 

Dołącz 2 grudnia o 10:00 i poznaj model budowania bazy, która realnie wspiera wyniki sprzedażowe.

Budowanie własnej bazy kontaktów z MessageFlow Data: 02-12-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Budowanie własnej bazy kontaktów z MessageFlow – dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać subskrybentów e-mail, SMS i Push oraz zwiększać zaangażowanie odbiorców.

 

W szybko zmieniającym się środowisku e-commerce coraz trudniej utrzymać skuteczność kampanii płatnych i zbudować stały kanał dotarcia do klientów. Własna baza kontaktów staje się kluczowym źródłem sprzedaży – pod warunkiem, że jest dobrze zaprojektowana, zgodna z RODO i regularnie angażowana.

 

Dołącz do webinaru, w czasie którego pokażemy praktyczny model zbierania i rozwijania bazy marketingowej, od pierwszego zapisu po aktywację nowych subskrybentów. Dowiesz się, jak zwiększać liczbę kontaktów, poprawiać jakość danych i wykorzystywać je w komunikacji wielokanałowej.

 

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • które metody pozyskiwania kontaktów (email/SMS/Push) działają najlepiej w e-commerce,
  • jakie elementy decydują o skuteczności mechanizmów zapisu i konwersji,
  • co powinno znaleźć się w pierwszych komunikatach, aby odbiorcy zaczęli się angażować,
  • na czym oprzeć wstępną segmentację i utrzymanie jakości bazy,
  • w jaki sposób wykorzystać bazę w komunikacji cross-channel, by zwiększać sprzedaż.

Webinar jest skierowany do osób odpowiedzialnych za wzrost, CRM, komunikację i sprzedaż w e-commerce.

 

Dołącz 2 grudnia o 10:00 i poznaj model budowania bazy, która realnie wspiera wyniki sprzedażowe.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska