• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Webinar Hybrid Academy – Od wyświetlania do angażowania

7 listopada 2025

Webinar Hybrid Academy – Od wyświetlania do angażowania: jak rich media zmieniają reklamę digital?


Baner czasem może nie wystarczyć. Użytkownicy potrzebują doświadczeń, a nie komunikatów. Rich media znajdują się w punkcie styku kreatywności, danych i technologii, co czyni je skuteczną odpowiedzią na dzisiejsze zwiększone potrzeby pozyskiwania uwagi odbiorców.

Podczas wydarzenia opowiemy o tym, jakie kategorie formatów rich mediowych możemy wyróżnić, o znaczeniu, jakie mają w dzisiejszej reklamie internetowej, oraz o roli, jaką pełni dostawca technologii w ich projektowaniu i wdrażaniu.

O czym porozmawiamy?

  1. Czym właściwie są rich media i kiedy warto je stosować?

    2. Dostawca jako architekt interakcji

    3. Dobre praktyki w projektowaniu kreacji

    4. Czy zaangażowanie da się zmierzyć?

    5. Przyszłość formatów rich mediowych

Link do zapisów: https://hybridacademy.ai/rich-media#section-shared-header?utm_source=dimaq&utm_medium=dimaq&utm_campaign=webinar_14_26112025

Webinar Hybrid Academy – Od wyświetlania do angażowania Data: 26-11-2025 Punkty: 2 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Webinar Hybrid Academy – Od wyświetlania do angażowania: jak rich media zmieniają reklamę digital?


Baner czasem może nie wystarczyć. Użytkownicy potrzebują doświadczeń, a nie komunikatów. Rich media znajdują się w punkcie styku kreatywności, danych i technologii, co czyni je skuteczną odpowiedzią na dzisiejsze zwiększone potrzeby pozyskiwania uwagi odbiorców.

Podczas wydarzenia opowiemy o tym, jakie kategorie formatów rich mediowych możemy wyróżnić, o znaczeniu, jakie mają w dzisiejszej reklamie internetowej, oraz o roli, jaką pełni dostawca technologii w ich projektowaniu i wdrażaniu.

O czym porozmawiamy?

  1. Czym właściwie są rich media i kiedy warto je stosować?

    2. Dostawca jako architekt interakcji

    3. Dobre praktyki w projektowaniu kreacji

    4. Czy zaangażowanie da się zmierzyć?

    5. Przyszłość formatów rich mediowych

Link do zapisów: https://hybridacademy.ai/rich-media#section-shared-header?utm_source=dimaq&utm_medium=dimaq&utm_campaign=webinar_14_26112025

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska