Allegro Day w Publicis Groupe – spotkanie z liderem polskiego eCommerce już 5 listopada
Już 5 listopada w warszawskim biurze Publicis Groupe odbędzie się wyjątkowe wydarzenie – Allegro Day. To spotkanie poświęcone najnowszym trendom i rozwiązaniom w świecie eCommerce, podczas którego eksperci Allegro podzielą się swoją wiedzą z przedstawicielami branży mediowej i marketingowej.
W programie znajdą się prelekcje poświęcone m.in. pełnemu lejowi zakupowemu (full funnel) na Allegro, efektywności kampanii performance, targetowaniu reklam oraz roli AI i machine learningu w retail media. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zdobyć 10 punktów akredytacyjnych, a prelegenci – aż 30 punktów.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Paweł Wojciechowski (Publicis Groupe), Anita Wróbel (Allegro), Anna Sztupecka-Podawca, Łukasz Sztuczyński, Patrycja Miller, Michał Zajdel, Rafał Wiewiórski, Maja Machaj, Rafał Pawłaczyk oraz Agnieszka Parkita.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 12.00, a jego uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, jak wykorzystać Allegro jako serce polskiego ekosystemu retail media i jak budować skuteczne strategie dla marek w środowisku marketplace.
| Allegro Day w Publicis Groupe | Data: 05-11-2025 | Punkty: 10, 30 | Przejdź do wydarzenia | |
