Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w świecie, w którym dane, sztuczna inteligencja i nowe kanały komunikacji zmieniają zasady gry? O tym, czy stoimy u progu rewolucji w efektywności marketingu, czy raczej wchodzimy w kolejny etap jej ewolucji, będą dyskutować eksperci branży podczas konferencji „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”.
Wydarzenie odbędzie się 27 listopada 2025 r. w Warszawie. Organizatorem jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt Dimaq.
Program konferencji skoncentruje się na kluczowych wyzwaniach współczesnego marketingu: wykorzystaniu danych i AI, synergii kanałów komunikacji, wykorzystaniu retail media i danych transakcyjnych, a także roli kreacji i emocji w budowaniu skutecznych kampanii. Eksperci z największych firm mediowych, technologicznych i badawczych podzielą się praktycznymi przykładami i inspiracjami z rynku.
– Efektywność w marketingu przestała być prostym równaniem. Dziś to połączenie danych, emocji i doświadczenia. Chcemy wspólnie z liderami rynku odpowiedzieć na pytanie, czy stoimy u progu prawdziwej rewolucji, czy raczej kolejnego etapu ewolucji mediowej efektywności – mówi Katarzyna Tulej-Tretyn, organizatorka konferencji re58.
Wydarzenie skierowane jest do marketerów, partnerów mediowych, pracowników re58. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie: Konferencje|Re 58
Kontakt dla zainteresowanych: konferencje@re58.pl
| Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów | Data: 27-11-2025 | Punkty: 20, 40 | Przejdź do wydarzenia | |
