• Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt
  • Zaloguj się
  • Akademia DIMAQ
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Akademia DIMAQ Professional
    • Akademia DIMAQ AI
    • Akademia DIMAQ AI – kurs przyspieszony
    • Akademia DIMAQ Basic
    • Akademia HR
    • Szkolenia tematyczne
    • FAST TRACK Professional
    • Kalendarz szkoleń
    • Trenerzy
    • Voucher
  • Certyfikacja
    • DIMAQ Professional
    • DIMAQ Basic
    • DIMAQ AI
    • DIMAQ Student
    • TEST POZIOMUJĄCY
    • Egzaminy
    • Recertyfikacja
  • Programy i akredytacje
    • DIMAQ Voice ONLINE
    • Pracodawca DIMAQ
    • Akredytowane eventy
    • Akredytowane studia
    • DIMAQUni
  • Baza kompetencji
  • Aktualności
  • Kontakt

Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

30 października 2025

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w świecie, w którym dane, sztuczna inteligencja i nowe kanały komunikacji zmieniają zasady gry? O tym, czy stoimy u progu rewolucji w efektywności marketingu, czy raczej wchodzimy w kolejny etap jej ewolucji, będą dyskutować eksperci branży podczas konferencji „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”.

 

Wydarzenie odbędzie się 27 listopada 2025 r. w Warszawie. Organizatorem jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt Dimaq.

 

Program konferencji skoncentruje się na kluczowych wyzwaniach współczesnego marketingu: wykorzystaniu danych i AI, synergii kanałów komunikacji, wykorzystaniu retail media i danych transakcyjnych, a także roli kreacji i emocji w budowaniu skutecznych kampanii. Eksperci z największych firm mediowych, technologicznych i badawczych podzielą się praktycznymi przykładami i inspiracjami z rynku.

 

– Efektywność w marketingu przestała być prostym równaniem. Dziś to połączenie danych, emocji i doświadczenia. Chcemy wspólnie z liderami rynku odpowiedzieć na pytanie, czy stoimy u progu prawdziwej rewolucji, czy raczej kolejnego etapu ewolucji mediowej efektywności – mówi Katarzyna Tulej-Tretyn, organizatorka konferencji re58.

 

Wydarzenie skierowane jest do marketerów, partnerów mediowych, pracowników re58. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie: Konferencje|Re 58

 

Kontakt dla zainteresowanych: konferencje@re58.pl

 

Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów Data: 27-11-2025 Punkty: 20, 40 Przejdź do wydarzenia
Więcej

Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w świecie, w którym dane, sztuczna inteligencja i nowe kanały komunikacji zmieniają zasady gry? O tym, czy stoimy u progu rewolucji w efektywności marketingu, czy raczej wchodzimy w kolejny etap jej ewolucji, będą dyskutować eksperci branży podczas konferencji „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”.

 

Wydarzenie odbędzie się 27 listopada 2025 r. w Warszawie. Organizatorem jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt Dimaq.

 

Program konferencji skoncentruje się na kluczowych wyzwaniach współczesnego marketingu: wykorzystaniu danych i AI, synergii kanałów komunikacji, wykorzystaniu retail media i danych transakcyjnych, a także roli kreacji i emocji w budowaniu skutecznych kampanii. Eksperci z największych firm mediowych, technologicznych i badawczych podzielą się praktycznymi przykładami i inspiracjami z rynku.

 

– Efektywność w marketingu przestała być prostym równaniem. Dziś to połączenie danych, emocji i doświadczenia. Chcemy wspólnie z liderami rynku odpowiedzieć na pytanie, czy stoimy u progu prawdziwej rewolucji, czy raczej kolejnego etapu ewolucji mediowej efektywności – mówi Katarzyna Tulej-Tretyn, organizatorka konferencji re58.

 

Wydarzenie skierowane jest do marketerów, partnerów mediowych, pracowników re58. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie: Konferencje|Re 58

 

Kontakt dla zainteresowanych: konferencje@re58.pl

 

Wszelkie Prawa Zastrzeżone © 2013 IAB Polska